۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۵۱۸۷۵۸
معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان:

روحیه انقلابی و جهادی امری مهم در تبلیغ به شمار می رود

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان داشتن روحیه انقلابی را امری مهم در تبلیغ دانست و گفت: مبلغان موسسه سراج ۲۹ هزار دانش آموز در استان همدان را با ۱۲ میلیون تومان اعتبار تحت پوشش قرار داد و این یک رکورد بی نظیر در تبلیغ جهادی به شمار می رود.
مهدی ارتقایی مسوول موسسه تبلیغی سراج همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام مهدی ارتقایی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان ظهر امروز در جمع مبلغان حوزه علمیه همدان با اشاره به اهمیت مساله تبلیغ در تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان گفت: مساله تبلیغ امری بسیار حساس و دقیق است که باید به صورت مدون و برنامه ریزی شده آن را انجام داد.

وی با بیان این که مساله حضور در مدارس از جمله اهداف مبلغان برای ترویج احکام دینی است، گفت: مساله تبلیغ در مدارس و آموزشگاه ها؛ ناظر به ظرفیت دوستان مبلغ در استان همدان تاثیر گذاری فروانی داشته است.

حجت الاسلام ارتقایی با اشاره به لزوم توجه به مساله دربرگیری در مساله تبلیغ ابراز داشت: برنامه های فروانی در زمینه تبلیغ در جامعه انجام شده است و گفتمان تبلیغی زیادی داشتیم اما همه آنها گستردگی مانند نماز در مدارس را ندارند.

وی تعامل میان ارگان ها و نهاد ها را امری مهم توصیف کرد و گفت: تاثیرگذار بودن نماز مدارس، هماهنگی و تعامل همه سازمان ها را طلب می کند و در خوزستان همه طلاب باید با مدارس استان ارتباط داشته باشند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان داشتن روحیه انقلابی را امری مهم در تبلیغ دانست و گفت: مبلغان موسسه سراج 29000 دانش آموز در استان همدان را با 12 میلیون تومان اعتبار تحت پوشش قرار داد و این یک رکورد بی نظیر در تبلیغ جهادی به شمار می رود.

وی با بیان این مطلب که مخاطب شناسی و استعداد مبلغان در زمینه تبلیغ امری ذاتی است که باید مورد بررسی قرار گیرد، گفت: مساله سطح بندی میان مبلغان از حیث آموزش و ارتباط بسیار مهم است که باید مورد توجه واقع شود.

حجت الاسلام ارتقایی در پایان با اشاره به هجمه های همه جانبه دشمنان در عرصه فرهنگی گفت: حمله همه جانبه دفاع حساب شده را طلب می کند و همه افراد جامعه باید نسبت به مساله تهاجم فرهنگی توجه ویژه داشته باشند./۹۷۹/پ202/ب1

ارسال نظرات