۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۵۱۸۷۴۹
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

آزادگان ذخایر ارزشمند نظام و انقلاب هستند

رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: آزادگان سرفراز ذخایر ارزشمندی برای انقلاب و نظام هستند که برای شرف و عزت این کشور غیرتمندانه و باعزت در برابر تمام ناملایمات و سختی‌ها صبر پیشه کردند؛ اما سر تعظیم فرود نیاوردند.
حجت الاسلام سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نخستین نشست ستاد گرامیداشت شهدای هشتم شهریور استان، با گرامیداشت شهدای والامقام هشتم شهریور، شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: همه مسؤولان باید برای ادامه راه این شهیدان همت کنند.

وی همچنین از هماهنگی و همکاری فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان در راستای برگزاری مراسم ملی و انقلابی در شهرستان‌ها، هماهنگی موجود بین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سایر نهادها و سازمان‌ها را قابل تحسین دانست.

حجت‌الاسلام سالاری در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری کودتای آمریکایی 28 مرداد سال 1332، آمریکا را جنایت‌پیشه غیرقابل اعتماد دانست و گفت: در طول تاریخ هر کس به آمریکا اعتماد و تکیه کرده ضربه خورده است که این باید برای همگان درس و تجربه باشد.

وی پیدایش گروه منحرف منافقین و حوادث تلخ و دردناک همچون هشتم شهریور را نتایج خباثت‌های جبهه استکباری و استعمار پلید انگلیسی برشمرد و گفت: اقدامات منافقانه استکبار منجر به شهادت 17 هزار نفر در ایران اسلامی شد و این افراد مظلومانه در خیابان‌های کشور به خاک و خون کشیده شدند.

حجت‌الاسلام سالاری در بخش دیگری از سخنان خود ماه‌های ذی‌القعده و ذی‌الحجه را فرصت مغتنمی دانست و گفت: نباید از فیوضات و اعمال این ماه‌های باعظمت غافل بود.

وی همچنین ایام زیارتی ثامن‌الحجج (ع) را یکی از برکات این ماه برشمرد و افزود: همه باید تلاش کنیم از ظرفیت‌ها و فرصت‌های معنوی این ماه برای ارتقای معرفتی خود و جامعه بهره ببریم.

حجت‌الاسلام سالاری همچنین با اشاره به سالروز ورود آزادگان غیور به میهن اسلامی، یادآور شد: آزادگان سرفراز ذخایر ارزشمندی برای انقلاب و نظام هستند که برای شرف و عزت این کشور غیرتمندانه و باعزت در برابر تمام ناملایمات و سختی‌ها صبر پیشه کردند؛ اما سر تعظیم فرود نیاوردند.

حجت‌الاسلام سالاری که رییس ستاد گرامیداشت هشتم شهریور استان خراسان شمالی هم است، از برگزاری مراسم محوری هشتم شهریور در مرکز استان خبر داد و افزود: مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم هشتم شهریور در تمامی شهرها و مناطق استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم در بجنورد، مرکز استان ساعت 10 صبح روز چهارشنبه هشتم شهریور با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد انقلاب برگزار خواهد شد./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات