۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۵۱۸۷۳۸
معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان همدان:

ترویج انقلاب نیازمند آموزش علوم روز به طلاب است

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: برای انتقال انقلاب باید تمام علوم روز را به طلاب آموزش داد تا آن ها با زبان گفتاری، زبان جامع و فرهنگ ملل های مختلف آشنا شوند.
حجت الاسلام داود عباسی

حجت الاسلام داود عباسی معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به مساله حوزه انقلابی بیان داشت: این انقلاب با رهبری روحانیان آغاز شد و مردم با اعتماد به سوابق درخشان بیش از هزار ساله حوزه ها و روحانیت، برای انقلاب اسلامی هزینه مالی و جانی کرده اند.

وی در ادامه بیان داشت: حوزه ها  عملکرد خوبی تا کنون داشته و توانسته اند اعتماد عمومی را جلب کرده و مردم احساس به این نتیجه رسیده که روحانیت دلسوز آنها است و با مرور تاریخ متوجه می شویم که در سخت ترین شرایط مردم به روحانیت پناه آورده اند.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به سکان داری روحانیت در انقلاب گفت: در حال حاضر وظیفه روحانیت خیلی سخت و حساس است بر خلاف دوران قبل از انقلاب که به دلیل نقش کم رنگ روحانیت در سیاست مردم از روحانیت کم تر انتظار داشته اند.

وی ادامه داد: حوزه ها باید به طور تخصصی وارد مسائل روز جامعه شوند و در همه عرصه ها سیاسی و مسایل روز حاضر شوند، با توجه به روستا ها و مکان های دارای مبلغ متوجه می شویم که آسیب ها اجتماعی در آن مکان ها کمتر مشاهده می شود.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی همدان گفت: نظر حضرت امام خمینی(ره) درباره وحدت حوزه و دانشگاه گرد هم آمدن در یک روز به مناسبت این روز نبوده و این دو بال محکم نظام باید با تمام توان خود در عرصه های مختلف به یاری انقلاب اسلامی بشتابند.

وی در ادامه ابراز داشت: کسی می تواند برای فردای جامعه برنامه ریزی خوبی داشته باشد که زمان حاضر و مشکلات موجود کشور را به خوبی درک کرده و برای این مسایل راه حلی مناسب داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت انتقال آرمان های انقلاب به نسل های بعدی خاطرنشان کرد: امروزه مسائل جامعه شناسی و روانشانسی دارای اهمیت ویژه ای می باشد و دشمن از این دو پتانسیل در القای مفاهیم غلط استفاده می کند.

وی در پایان گفت: با توجه به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران، کشور ما فقط متوجه جنگ نرم و فساد فرهنگی است و در حال حاضر کشور نیاز به افسران فرهنگی با سواد که طلاب و روحانیان جوان هستند دارد./۹۷۹/ت302/ب1

ارسال نظرات