۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۵۱۸۷۳۵
رییس تبلیغات اسلامی پلدختر:

اجرای برنامه های هدفمند در غنی سازی اوقات فراغت مؤثر است

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر با اشاره به اجرای برنامه های هدفمند در راستای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان، گفت: شرکت کنندگان در این زمینه باید فرصتها را غنیمت شمرده و از امکانات موجود در جهت تقویت توانایی های خویش بهره مند شوند.
اوقات فراغت

حجت‌الاسلام علی صیادی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر، در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به در حال برگزار بودن کلاس های اوقات و فراغت در پایگاه های فراغتی بیان داشت: هدف از برگزاری این کلاس ها ارائه آموزش های لازم برای تقویت پایه های علمی و اعتقادی نسل جوان است.

وی با اشاره به فراهم بودن امکانات لازم برای گذراندن اوقات فراغت افزود: نسل جوان و نوجوان ما باید تلاش کنند بهره مندی لازم را فرصتهایی که دراختیار دارند، ببرند.

حجت الاسلام صیادی با اشاره به فعالیت مبلغان در برگزاری برنامه های ویژه اوقات فراغت خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های دینی و فرهنگی با محوریت تقویت پایه های اعتقادی نسل جوان برگزار می شود.

وی با یادآوری به اینکه امروز دشمنان در قالب دسیسه های فرهنگی به دنبال ترویج بی بند و باری در جامعه بوده و نسل جوان را هدف قرار داده اند، ادامه داد: با ترویج آموزه های دینی و بصیرت بخشی به موقع می توان جلوی هجمه های دشمن را گرفت.

حجت الاسلام صیادی با بیان اینکه غنی سازی اوقات فراغت از اهداف مهم تبلیغات اسلامی در برگزاری برنامه های دینی و فرهنگی است، بیان داشت: اجرای برنامه های هدفمند در این زمینه مؤثر است.

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر در ادامه اظهار داشت: مبلغان و حوزه های علمیه در بصیرت بخشی به نسل نو رسالت خطیری بر دوش دارند و با همکاری نهادهای فرهنگی در این راستا ایفای نقش می کنند.

وی افزود: مهم ترین عامل در اثر بخشی فعالیت های تبلیغی مبلغان توجه به نیازهای مخاطب و تهدیدهایی است که این قشر را تهدید می کند.

حجت الاسلام صیادی ابراز امیدواری کرد که در سایه بهره مندی از اوقات فراغت بتوان توانمندی نسل جوان را تقویت و با شناسایی استعدادهای علمی و حرفه ای این قشر در شکوفایی استعدادهای آنان ایفای نقش کرد./9451/ت302/ب1

ارسال نظرات