۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۵۱۸۷۳۴
مدیر مدرسه علمیه قرآنی امام حسین:

مهارت های تبلیغی به طلاب از آغاز راه طلبگی آموزش داده شود

مدیر مدرسه علمیه قرآنی امام حسین با اشاره به فعالیت های قرآنی طلاب مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) در حلقه های طرح صالحین، گفت: طلاب این مدرسه در روستا ها و مساجد شهر به برگزاری حلقه های قرآن آموزی در بین جوانان می پردازند.
حجت الاسلام منصوری سپهر

حجت الاسلام آیت الله منصوری سپهر مدیر مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به فعالیت های علمی این مدرسه در تابستان 96 بیان داشت: مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) در طول سال تحصیلی با رویکرد حفظ قرآن کریم فعالیت می کند و به همین سبب تعدادی از دروس جنبی طلاب این مدرسه در ایام تابستان برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به اردوی علمی تابستانه ویژه طلاب مدارس قرآنی کشور تصریح کرد: همه ساله دفتر قرآن و حدیث حوزه های علمیه در تابستان برای طلاب مدارس قرآنی کشور اردوی علمی برگزار می کنند که در سال جاری این دوره علمی به مدت یک ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی در حوزه های علمیه اظهار داشت: حوزه های علمیه باید نسبت به مساله بصیرت افزایی در بین طلاب و روحانیان برنامه منظم داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به کلاس های بصیرتی مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) گفت: یکی از برنامه مهم این مدرسه آشنایی طلاب با منظومه فکری امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام منصوری سپهر ابراز کرد: طلاب علوم دینی باید از آغاز راه طلبگی با روش صحیح تبلیغ آشنا شوند از این رو کارگاه آشنایی با مهارت های تبلیغی برای طلاب این مدرسه برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های قرآنی طلاب مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) در حلقه های طرح صالحین گفت: طلاب این مدرسه در روستا ها و مساجد شهر به برگزاری حلقه های قران آموزی در بین جوانان می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه قرآنی امام حسین(ع) با اشاره به برگزاری کلاس های تقویتی این مدرسه اظهار داشت: با بررسی های انجام شده طلابی که از نظر درسی ضعیف هستند در تابستان در گروه درسی با اساتید و طلاب قوی به تقویت ضعف های خود می پردازند.

وی در پایان گفت: از دیگر برنامه های تابستانی این مدرسه برگزاری حلقه های انس است  و طلاب همه روزه با اساتید و طلاب و روحانیان موفق درسی در حلقه های انس شرکت می کنند./۹۷۹/ت302/ب1

ارسال نظرات