۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۱۸۶۹۶
معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز خبر داد؛

برگزاری کارگاه پایان نامه نویسی ویژه اساتید راهنما در مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز

معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز از برگزاری کارگاه های پایان نامه نویسی ویژه اساتید راهنما در این مدرسه خبر داد و گفت: این کارگاه با حضور پنج نفر از اساتید معرفی شده در حال برگزاری است.
کارگاه آموزشی

مریم هاشمی، معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طلاب سال آخر در راستای تهیه پایان نامه خویش همواره زیر نظر اساتید راهنما فعالیت خود را انجام می دهند.

وی با اشاره به جذب اساتید راهنما در مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز برای هدایت و راهنمایی کردن طلاب جهت تهیه و ارائه پایان نامه خویش افزود: در این راستا دوره های آموزشی ویژه اساتید برگزار می شود.

هاشمی هدف از برگزاری دوره های آموزشی را ارائه شیوه های نوین به اساتید راهنما در راستای هدفمند بودن و غنی سازی پایان نامه طلاب عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست کارگاه های پایان نامه نویسی برگزار شده است، افزود: دومین مرحله این کارگاه ها در حال برگزاری است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز اظهار داشت: این دوره ها ویژه  اساتید راهنمای معرفی شده برای دریافت مجوز راهنمایی پایان نامه برگزار می شود.

وی در ادامه یادآور شد: این دوره ها با حضور پنج نفر از اساتید معرفی شده و با حضور دکتر محرابی، از اساتید حوزه و دانشگاه، استاد داور و راهنمای تحقیقات پایانی استان در حال برگزاری است.

هاشمی پژوهش را محور و اساس فعالیتهای طلاب عنوان کرد و گفت: تهیه پایان نامه از جمله فعالیت های اثرگذار طلاب بوده و با کمک اساتید باید محوریت این پایان نامه ها بر اساس نیازهای حوزه باشد.

وی خاطرنشان کرد: با ارائه شیوه های نوین در این کارگاه ها تلاش می شود توانایی علمی اساتید تقویت و این آموزش ها به طلاب انتقال داده شود تا بتوانند در انجام رسالت خویش ایفای نقش کنند./۹۴۵۹/ت۳۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات