۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۵۱۸۶۸۶
آیت الله علما:

نشاط اسلام و انقلاب وابسته به امر به معروف است

آیت الله علما گفت: امر به معروف و نهی از منکر اسلام را بالنده و نظام را باصلابت می کند؛ به گونه ای که نشاط اسلام و انقلاب وابسته به امر به معروف است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر به منزله حفظ بصیرت و هوشیاری بوده و در تقابل با جهل است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای همگانی بوده و تنها مختص مردم یا مسؤولان نیست، هر فردی باید این فریضه الهی را زنده نگاه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: باید این فریضه الهی با همت همه مردم و مسؤولان احیا شود تا نسل آینده کشور نیز از معضلات و آسیبها در امان باشند.

وی در ادامه بیان داشت: آینده کشور در گرو توجه به این فریضه الهی است زیرا به فراموشی سپردن امر به معروف و نهی از منکر آسیبهای فراوانی را متوجه نسل جوان و آینده کشور و نظام خواهد کرد.

آیت الله علما اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر اسلام را بالنده و نظام را باصلابت می کند و نشاط اسلام و انقلاب وابسته به امر به معروف است.

نماینده ولی فقیه استان در پایان عنوان داشت: باید مسؤولان با جدیت با منکرات برخورد کنند و مردم نیز نسبت به معضلات و مشکلات جامعه مسؤولانه عمل کنند تا شاهد تعالی و نشاط حقیقی در جامعه باشیم.

گفتنی است در ادامه این نشست معضلات استان و راهکارهای مقابله با آنها بررسی شد./۸۵۷۱/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات