۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۱۸۶۷۶
معاون آموزش حوزه علمیه المهدی زرگان اهواز خبرداد؛

جذب ۱۵ طلبه جدید در حوزه علمیه المهدی زرگان اهواز

معاون آموزش حوزه علمیه المهدی زرگان اهواز گفت: در سال تحصیلی جدید پیش بینی شده حداکثر ۱۵ نفر در حوزه علمیه المهدی زرگان اهواز پذیرش و جذب شوند که فعلا ۱۰ نفر جذب شده اند.
حوزه علمیه

حجت الاسلام سید هاشم هاشمی، معاون آموزش حوزه علمیه المهدی زرگان اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به نحوه جذب طلبه در سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: برای بحث جذب طلبه در سال تحصیلی جدید سعی کردیم از افراد نخبه و گزینش شده استفاده شود و از سوی ائمه جماعات منطقه و همچنین با تبلیغات بنر در سطح شهر توانستیم تبلیغ جذب را گسترده کنیم.

معاون آموزش حوزه علمیه المهدی زرگان اهواز در ادامه بیان داشت: مبلغان هجرت و مسؤولان فرهنگی مساجد در کمک به جذب طلبه برای مدرسه علمیه المهدی زرگان اهواز بسیار همکاری کردند تا افرادی نخبه و علاقه مند به دروس دینی و همچنین بومی در حوزه علیمه المهدی زرگان جذب شوند.

این مقام مسؤول درباره تعداد مراجعه کنندگان و ثبت نام کنندگان به مدرسه علمیه المهدی زرگان جهت جذب در سال تحصیلی جدید، خاطرنشان کرد: تعداد ثبت نام کنندگان که به مدرسه ما مراجعه کردند حدود 38 نفر بودند که تا کنون از این تعداد فعلا توانستیم 10 نفر را پذیرش و جذب کنیم که انتظار می رود تا پنج نفر دیگر به این جذب شدگان اضافه شود.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: افرادی که در قالب جذب و ثبت نام در مدرسه المهدی زرگان ثبت نام کردند دارای مدارک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی بودند.

وی با اشاره به دوره اختبار جذب شدگان، ابراز داشت: هم اکنون 10 نفری که قرار است جذب شوند در حال سپری کردن دوره اختبار در مدرسه المهدی زرگان اهواز هستند که این دوره تا 8 شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

معاون آموزش مدرسه علمیه المهدی اهواز درباره فعالیت های آموزشی، بیان داشت: حوزه علمیه المهدی زرگان در مباحثی چون علوم قرآنی و نشست های بصیرتی سیاسی بسیار فعال است و این دو مقوله به علاوه مباحث اخلاق در سرلوحه برنامه های آموزشی و مهم این مدرسه است که در سال تحصیلی جدید هم به این مقوله ها اهمیت ویژه ای خواهیم داد.

این مقام مسؤول در پایان تصریح کرد: واجدان شرایط و علاقه مندان به حوزه هنوز مهلت دارند با مراجعه به سایت و یا خود مدرسه علمیه المهدی زرگان اهواز برای ثبت نام در این حوزه علمیه اقدام کنند./۹۵۴۳/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات