۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۱۸۶۶۴
آیت الله طه محمدی:

مخاطب شناسی در تبلیغ در اولویت قرار گیرد

آیت الله طه محمدی با تأکید بر اینکه باید مخاطب شناسی در تبلیغ در اولویت قرار گیرد، گفت: اگر برخی از جلسات فرهنگی را در مدارس با صبر و برنامه ریزی برگزار کنیم با استقبال زیادی از جانب دانش آموزان روبرو خواهد شد.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در جلسه شورای تبلیغ استان همدان که ظهر امروز برگزار شد با اشاره به اهمیت تبلیغ اظهار داشت: امروز تبلیغات قفرقه های منحرف در جامعه امری نگران کننده است.

وی در ادامه ابراز داشت: از آنجا که دشمنان شیعیان مستضعف ما را به سوی وهابیت جذب می کنند و در جبهه تکفیری ها جای می دهند بسیار امری ناراحت کننده و تکان دهنده است.

وی افزود: جلسات پرسش و پاسخ می تواند تا حدود زیادی مشکلات مدارس را را حل و فصل کند و باید از سخنرانی واحد و تک نفره اجتناب کرد.

آیت الله طه محمدی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم این جلسات را در مدارس با صبر و برنامه ریزی انجام دهیم با استقبال زیادی از جانب دانش آموزان روبرو خواهد شد.

وی گفت: اعزام مبلغان باید به گونه ای باشد که بتوانیم از عهده پاسخگویی به سوالات بر بیاییم و افراد باید مخاطب شناس باشند.

امام جمعه همدان تصریح کرد:  از این نگران هستم که در مقام پاسخ گویی به شبهات قدرتمند نباشیم البته ماموریت باید متناسب با امکانات باشد و باید برخی از کتب رفع شبهات برای مبلغان ارائه شود.

وی در پایان گفت: باید آموزش های لازم در این زمینه برای مبلغان در نظر گرفته شود و باید مبلغان مسلح به علم به روز شوند./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات