۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۵۱۸۶۵۱
قائم مقام مدیر حوزه علمیه همدان:

اساتید حوزه و مبلغان همدان باید با فرق و ادیان آشنا شوند

قائم مقام مدیر حوزه علمیه همدان گفت: یکی از برنامه های حوزه علمیه همدان در سال تحصیلی جدید برگزاری دوره دانش افزایی کادر، اساتید و مبلغان حوزه علمیه همدان با موضوع فرق و ادیان انحرافی است.
حجت الاسلام زارعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی اصغر زارعی قائم مقام مدیر حوزه علمیه همدان  ظهر امروز در جمع مدیران مدارس علمیه استان همدان بیان داشت: گزینش طلاب جدید الورود از مسایل مهم حوزه های علمیه به شمار می رود که مدیران مدارس علمیه باید توجه خاصی به این مساله داشته باشند.

وی با اشاره به مساله مشاوره در پذیرش طلاب اظهار داشت: طی چن سال اخیر بحث مشاوره و تست های روانشناسی در امر پذیرش توانسته کمک های خوبی به مدارس در فرایند جذب داشته باشد.

قایم مقام مدیر حوزه علمیه همدان از برگزاری مراسم افتتاحیه مدارس علمیه استان همدان خبر داد و گفت: تمامی مدارس علمیه استان همدان از مورخه 4/6/96 فعالیت علمی خود را در سال تحصیلی 96-97 را آغاز می کنند.

وی در ادامه ضمن تشکر از مجریان طرح میثاق طلبگی بیان داشت: مدارس علمیه زنگنه شهر همدان، علی ابن ابیطالب(ع) شهر ملایر و آیت الله دامغانی(ره)  به خوبی توانستند دوره میثاق طلبگی به ترتیب در مقاطع دیپلم، سیکل و متقاضیان سفیران هدایت اجرا کنند.

حجت الاسلام زارعی گفت: آیت الله موسوی اصفهانی نسبت به مساله آشنایی کادر، اساتید و مبلغان استان با فرق و ادیان انحرافی تاکید فراوانی دارد که برای این مساله باید کارگاه های دانش افزایی برگزار شود.

وی در ادامه افزود: یکی از برنامه های حوزه علمیه همدان در سال تحصیلی جدید برگزاری دوره دانش افزایی کادر، اساتید و مبلغان حوزه علمیه همدان با فرق و ادیان انحرافی است.

قایم مقام مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به فعالیت های مدارس علمیه سطح یک در تابستان 96 خاطرنشان کرد: طی سرکشی های انجام شده مدارس استان به خوبی توانستند دوره دانش افزایی ادبیات عرب ویژه طلاب پایه های یک و دو را اجرا کنند.

وی در پایان با اشاره به تاسیس دبیر خانه پذیرش در حوزه علمیه همدان گفت: مساله پذیرش طلبه نیازم به برنامه ریزی مدونی دارد که در این راستا حوزه علمیه همدان اقدام به تاسیس دبیرخانه پذیرش کرده که در طول سال تحصیلی این دبیرخانه با دانش آموزان و نهاد های مرتبط ارتباط برقرا کند و به صورت چهره به چهره بتواند به جذب طلاب بپردازد.

بر پایه این گزارش حجت الاسلام علی اصغر زارعی به عنوان قائم مقام مدیر حوزه علمیه همدان، حجت الاسلام محسن غلامی به عنوان معاون پژوهش، حجت الاسلام مهدی ارتقایی به عنوان معاون تبلیغ، حجت الاسلام سعید هاشمی به عنوان مسوول برنامه ریزی و نظارت، حجت الاسلام سعید کاظمی به عنوان مسوول مرکز پاسخگویی به شبهات، حجت الاسلام اصغر قاضی خانی به عنوان مسوول مرکز تخصصی مهدویت و تفسیر، حجت الاسلام اسلامی خو به عنوان مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهر ملایر و حجت الاسلام امیری به عنوان مدیر مدرسه علمیه شیخ علی خان زنگنه شهرستان تویسرکان معارفه شدند./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات