۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۱۸۶۴۱
مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خوزستان خبر داد؛

اعزام نخستین گروه از حجاج خوزستانی به مکه مکرمه

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خوزستان گفت: پروازهای حجاج خوزستانی از امروز آغاز شده و تا دوم شهریور در بازه زمانی هشت روزه ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده، مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه اعزام حجاج خوزستانی امروز از ساعت 13 آغاز می شود، اظهار داشت: همه مقدمات فراهم شده و مشکلی در اعزام حجاج خوزستانی نداریم جز گرمای هوا که مسؤولان فرودگاه تمام تلاش را برای به حداقل رساندن گرما به کار بسته اند.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خوزستان با بیان اینکه حجاج خوزستانی جزء آخرین گروه‌ های اعزامی هستند، خاطرنشان کرد: پروازهای حجاج خوزستانی از امروز تا دوم شهریور و در بازه زمانی 8 روزه ادامه خواهد داشت و بازگشت حجاج از 25 شهریور ماه آغاز می شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه از کشورمان در میان حاجیان فوت شده اخیر کسی نبود، ابراز داشت: عربستان سعودی تاکنون به همه تعهدات خود در زمینه امنیت حجاج عمل کرده و ان شاء الله تا پایان مراسم معنوی حج به تعهداتشان پایبند خواهد ماند.

حجت الاسلام حسن زاده در پایان خطاب به حجاج خوزستانی گفت: حجاج بدانند که چنین سفری معنوی است؛ بنابراین حداکثر استفاده را از آن برده و با دست پر به میهن بازگردند./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات