۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۱۸۶۳۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان خبر داد؛

برگزاری گفتمان های دینی با محوریت رفع شبهات در ۵۰۰ مدرسه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: یکی از مهمترین راه کارها برای مقابله و مبارزه با دشمنی های فرهنگی در کشور توجه به مساله نماز در میان جوانان و نوجوانان است.
دشتکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی دشتکی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در جلسه شورای تبلیغ استان همدان که ظهر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با اشاره به اهمیت تبلیغ در استان اظهار داشت: شبکه تبلیغی استان همدان ظرفیت بالا و مناسبی برای ترویج معارف الهی و اهل بیت در جامعه است.

در ادامه اظهار داشت: 200 مسجد در نماز ظهر در استان همدان به اقامه نماز جماعت مشغول هستند و در نماز مغرب به حدود 700 مسجد فعال می رسد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع معیشت در میان طلاب ابراز داشت: هزینه ایاب و ذهاب مبلغان را باید ادارات و نهاد ها پرداخت کنند و این به معنای زیر سوال رفتن مساله اخلاص و انجام عمل برای رضای خدا نخواهد بود.

حجت الاسلام دشتکی با بیان این مطلب که امروز بازار شبهات در جامعه داغ شده است، گفت: امروز توجه به مساله نماز جماعت در مدارس و ارگان ها می تواند تا حدود زیادی مشکلات موجود در جامعه از حیث شبهات را مرتفع کند.

وی ابراز داشت: مدارس باید مانند ادارات در مصوبه هیات دولت قرار گیرند و طبق این مصوبه تامین امام جماعت برای ادارات بر عهده سازمان تبلیغات است و دستگاههایی که از محضر او استفاده می کنند موظف هستند که پرداختی را انجام دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان هجمه همه جانبه دشمن به ویژه از جهت فرهنگی را مورد بررسی قرار داد و گفت: یکی از مهمترین راه کارها برای مقابله و مبارزه با دشمنان فرهنگی در کشور توجه به مساله نماز در میان جوانان و نوجوانان است.

وی در پایان گفت: طرح گفتمان دینی در 500 مدرسه با محوریت شبهات در استان همدان برگزار می شود و باید پاسخ به این سوالات از سوی مبلغان رصد شود و کارگاه و همایش برخی نقائص برطرف شود./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات