۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۵۱۸۶۳۴
با حضور آیت الله شفیعی؛

آیین بزرگداشت شهید حججی در اهواز برگزار شد

آیین بزرگداشت شهید حججی با حضور علما، مسؤولان، خانواده های شهدا واقشار مختلف مردم اهواز برگزار شد.
شهید حججی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به منظور تجلیل از مقام شامخ شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، آیین بزرگداشتی با حضور آیت الله شفیعی و استاندار خوزستان در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد.

در این آیین که به همت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و معاونت فرهنگ و جوانان این اداره کل برگزار شد برای شادی روح شهید بزرگوار ضمن قرائت قرآن، فاتحه ای نثار شد و در ادامه مسؤول کانون مداحان خوزستان به شعرخوانی و مرثیه سرایی برای شهدای مدافع حرم پرداخت.

همچنین حضور ورزشکاران، کارمندان، بسیجیان و مسؤولان نهادهای مختلف در مراسم، نصب تصاویر شهدای مدافع حرم خوزستان، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز از دیگر برنامه های دیگر این آیین بود.

در این آیین حاضران ضمن نثار فاتحه بر تداوم راه شهیدان مدافع حرم، بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و گرفتن خون شهیدان مدافع حرم تأکید کردند.

لازم به ذکر است؛ شهید حججی چندی پیش برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم رهسپار سوریه شد که پس از حضور در نبرد با دشمن در مرز سوریه با عراق به اسارت نیروهای داعشی درآمد و در 18 مردادماه سال جاری ناجوانمردانه‌ از سوی تروریست ها به شهادت رسید./9456/د101/ب1

ارسال نظرات