۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۵۱۸۶۱۳
امام جمعه ایلام:

شهادت مظلومانه شهید حججی اتمام حجت با مسؤولان بود

امام جمعه ایلام گفت: شهید مدافع حرم محسن حججی با شهادت مظلومانه خود حجت را بر مسؤولان کشور تمام کرد و به همه ما آموخت در راه پاسداری از ولایت هیچ محدودیتی وجود ندارد.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در دیدار با اعضا هیأت امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: شهادت مظلومانه شهید حججی اتمام حجت با مسؤولان بود.

وی افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر یکی از ارکان دین اسلام است که باید اهتمام ویژه ای در اجرا کردن آن در جامعه توسط مسؤولان شود.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: یکی از دلایل اصلی قیام اباعبداالله اجرا کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر که در جامعه آن زمان از بین رفته بود، است و عدم توجه به این فریضه الهی موجبات انحراف امت اسلامی را فراهم ساخته بود.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تاکید کرد: جوانان امروز نیز همانند مقتدای خود در راستای اجرا کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر پای در میدان کارزار علیه باطل گذاشتنه اند و در این راه هیچ واهمه ای به خود راه نداده اند.

وی ادامه داد: شهید مدافع حرم محسن حججی با شهادت مظلومانه خود حجت را بر مسؤولان کشور تمام کرد و به همه ما آموخت در راه پاسداری از ولایت هیچ محدودیتی وجود ندارد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه امنیت و آرامش ایران اسلامی مرهون تلاش جوانان شجاع مهین است، گفت: مدافعان حرم با گذشت از خانواده خود و کیلومتر ها دورتر از مرز کشور در حال دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب هستند که این دارای اجر اخروی بسیار با ارزشی است.

نماینده ولی فقیه در استان ابراز کرد: عشق به اهل بیت و خاندان نبوت در دل تک تک ما ایرانی ها نهادینه شده و امروز شاهد از جان گذشتی و ایثار جوانانی هستیم که برای دفاع از حریم آل الله از سر گذشتند و لحظه ای ولایت اهل بیت را ترک نکردند.

وی تصریح کرد: مساله امر به معروف و نهی از منکر با توجه به وضعیت اجتماعی و آسیب هایی که در این حوزه وجود دارد باید جدی تر پیگیری شود و می طلبد با کارهای فرهنگی و به کمک رسانه ها این فریضه الهی را در جامعه نهادینه کنیم./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات