۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۵۱۸۶۱۲
آیت الله موسوی اصفهانی:

تبلیغ دین و هدایت مردم وظیفه مهم طلاب حوزه علمیه است

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به وظایف روحانیت در زمینه اعتقادات جامعه، گفت: حفظ اعتقادات جوان ها با مساله دین مردم و تبلیغ طلاب رابطه مستقیم دارد.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان در جلسه شورای تبلیغ استان که پیش از ظهر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با اشاره به اهیمت تبلیغ در جامعه اظهار داشت: تبلیغ در جامعه به وسیله حوزه علمیه امری مهم و حیاتی است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در ادامه ابراز داشت: اگر علما فقط به نماز اکتفا نکنند امری بسیار مطلوب است و باید به شبهات توجه داشت؛ چرا که امروز شبهاتی که از سوی وهابیت به سوی جامعه و جوانان روانه می شود بسیار خطرآفرین است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به وظایف روحانیت در زمینه اعتقادات جامعه گفت: حفظ اعتقادات جوان ها با مساله دین مردم و تبلیغ طلاب رابطه مستقیم دارد.

وی با بیان این که امروز وهابیت و برخی فرقه های انحرافی برای جوانان دام پهن کرده اند، گفت: باید دید که چرا مسیحیت و وهابیت برای جوانان جامعه دام نهاده است و آسیب های مهم در این زمینه راباید شناسایی کرد.

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: در بحث سند۲۰۳۰ آموزش و پرورش بدون اطلاع این سند را اجرا می کند و رهبر معظم انقلاب جلوی کار آن ها را می گیرد باید ساز و کار اجرای قوانین در جامعه رعایت شود.

وی با بیان این مطلب که امروز معیشت طلاب مساله ای مهم است، تاکید کرد: باید زمانی که حقوق های نجومی را منتشر می کردند حقوق افراد مختلف جامعه از جمله طلاب را نیز ابلاغ می کردند.

مدیر حوزه استان همدان ابراز داشت: باید دست به دست هم دهیم تا دین فرزندان خود را حفظ کنیم امروز وهابیت تمام اهتمام خود را برای انحراف جوانان متمرکز کرده است.

وی در پایان گفت: سال گذشته 420 نفر برای نماز در مساجد و مدارس اعزام شده اند و امسال به 600 نفر ارتقا یافته است و این امر نیازمند برنامه ریزی دقیق است./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات