۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۵۱۸۵۹۵

قدردانی از روحیه ضد صهیونیستی ۲ ورزشکار زن

در جلسه شورای فرهنگی اجتماعی زنان، از یلدا ولی‌نژاد و ستاره چابکی که از مسابقه با رقیبی از رژیم صهیونیستی خودداری کردند، تقدیر به عمل آمد.
شورای عالی انقلاب فرهنگی
رژیم صهیونیستی اسرائیل

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 801 شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی، به ریاست خانم دکتر آیت‌اللهی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه از یلدا ولی‌نژاد و ستاره چابکی اعضای تیم ملی تکواندوی بانوان که علی‌رغم امکان دریافت مدال از مسابقه با رقیبی از رژیم صهیونیستی خودداری کردند، تقدیر به عمل آمد.

 سپس بحث و بررسی پیرامون «فرصت‌ها و آسیب‌های فضای مجازی  در حوزه خانواده» با حضور دکتر خوراکیان، معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی ـ که از جلسه گذشته آغاز شده بود ـ ادامه یافت.

معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی با ارائه گزارشی پیرامون وضعیت و نحوه استفاده از فضای مجازی در کشور پیشنهادهایی را نیز مطرح کرد؛ که اهم آن به شرح ذیل است:

توجه ویژه به موضوع زن و خانواده در سیاستگذاری­‌ها و اسناد ملی، زمینه­‌سازی برای فعالیت گسترده نهادهای حاکمیتی و سازمان‌های مردم‌نهاد در زمینه تولید محتوا در موضوع زن و خانواده، ارتقاء سواد رسانه­‌ای بانوان، تشکیل کارگروه مشترک برای پیگیری موضوع.

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، پس از بحث و بررسی اعضاء پیرامون موارد مطرح شده در این گزارش، ادامه بررسی موضوع به جلسه آینده موکول شد./۹۹۸/د۱۰۱/س

ارسال نظرات