۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۵۱۸۵۷۳
روحانی اهل تسنن لبنان:

بهای حمایت از مقاومت اسلامی را پرداخت خواهیم کرد

امام جمعه مسجد الغفران صیدای لبنان تأکید کرد که در کنار مقاومت اسلامی خواهیم ایستاد حتی اگر بهای سنگینی به همراه داشته باشد.
شیخ حسام العیلانی از روحانیان اهل تسنن لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسام العیلانی امام جمعه مسجد الغفران صیدای لبنان در مراسم یازدهمین سالروز پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ 33 روزه سال 2006 گفت: مقاومت در حال تکرار پیروزی و دستاورد است که آخرین مورد آن نیز آزادی جرود عرسال از لوث گروه های تروریستی به شمار می آید.

وی از انتقادهای صورت گرفته علیه حزب الله ابراز تاسف کرد و اظهار داشت که بسیار زشت و ناپسند است که برخی همچنان درصدد مخفی نگهداشتن این پیروزی ها هستند در حالی که این دستاوردها برای همگان روشن شده است.

این روحانی اهل تسنن افزود: این پیروزی در وهله اول به طرفداران مقاومت تعلق دارد که به این گزینه پایبند ماندند. 

شیخ العیلانی تصریح کرد که حملات برنامه ریزی شده ای برای ضربه زدن به مقاومت اسلامی بر اساس گفتمان فتنه آمیز مذهبی شکل گرفته بود اما مقاومت و طرفداران آن با هوشیاری و ثبات توانستند همه این هجمه ها را خنثی کنند.

وی ادامه داد: یاد و خاطره پیروزی نیروهای مقاومت در شهر صیدا که این شهر را در سال 1985 از لوث صهیونیست ها پاکسازی کنند، گرامی می داریم.

امام جمعه مسجد الغفران صیدای لبنان در بخش پایانی سخنان خود گفت: صحت و درستی گزینه مقاومت برای همگان آشکار شده است و ما همچنان در کنار مقاومت خواهیم بود حتی اگر بهای سنگینی برای آن بپردازیم./980/ب902/د

ارسال نظرات