۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸
کد خبر: ۵۱۸۵۶۶
در دیدار فرمانده جدید نیروی انتظامی خراسان رضوی مطرح شد؛

تقدیر آیت‌الله صافی گلپایگانی از تلاش و فعالیت‌های نیروی انتظامی

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار فرمانده جدید نیروی انتظامی خراسان رضوی از تلاش و فعالیت‌های این نهاد در خدمت رسانی به مردم و نظام تقدیر کرد.
سردار کریمی فرمانده جدید نیروی انتظامی خراسان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سردار قادر کریمی، فرمانده جدید نیروی انتظامی خراسان رضوی در اولین روز از آغاز خدمت خود در منصب جدید با حضور در محل اقامت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

حضرت آيت الله صافی گلپایگانی در این دیدار خطاب به فرمانده جدید نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: این خدمت مقدس را به شما تبریک می گویم اینکه در شهر و حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء افتخار خدمت به زائران و مجاوران امام علیه السلام نصیبتان شده برای شما بسیار مغتنم است قدر آن را بدانید.

این مرجع تقلید افزود: به طور کلی حضور نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و آسایش مردم در تمام جهات زندگی آنان است که امیدوارم بتوانید این خدمت بزرگ را با همکاری دوستان و پرسنل محترم این نیرو به بهترین وجه انجام دهید.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی تصریح کرد: بنده همیشه از پرسنل زحمتکش انتظامی تشکر و تقدیر کرده ام و از همه آنان می خواهم که برای رفاه و آسایش مردم به خصوص محرومان بیشتر تلاش کنند.

وی افزود: حقیر در چند سالی که توفیق شرفیابی به مشهد مقدس را داشته ام از این نیروی خدمتگزار تشکر ویژه داشته و دعاگوی همه آنان بوده و هستم.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از فرمانده سابق نیروی انتظامی خراسان نام برد و گفت: از فرمانده محترم سابق نیروی انتظامی در مشهد مقدس، سردار امیری مقدم هم تشکر می‌کنم و یاد خیر ایشان را همیشه دارم.

وی در پایان خطاب به سردار کریمی گفت: ان شاءالله تعالی بتوانید عنایات و توجهات خاصه حضرت ولی عصر امام زمان علیه السلام را جلب کنید و برای رضایت خاطر مقدس ایشان تلاش و جدیت داشته باشید. توفیق شما و همکارانتان را در این موقعیت جدید از خداوند متعال مسئلت دارم.

در ابتدای این دیدار فرمانده نیروی انتظامی گزارش از برنامه ها و فعالیت های خود در مسؤلیت جدید در استان خراسان رضوی ارائه کرد.

گفتنی است سردار کریمی پیش از این جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بود که اخیرا به جای سردار امیری مقدم به عنوان فرمانده انتظامی خراسان رضوی معرفی شد و سردار امیری مقدم به‌ سمت مشاور فرمانده نیروی انتظامی و جانشین معاونت عملیات ناجا منصوب شد./933/۲۰۲/ص

 

ارسال نظرات