۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۵۱۸۵۵۹
نویسنده کتاب خاطرات شهید مدافع حرم، حجت الاسلام کیهانی:

شهید کیهانی الگویی برای طلاب و روحانیان است

حجت الاسلام بوستانی با اشاره به اینکه کتاب خاطرات شهید کیهانی در ۶ بخش تهیه شده است، گفت: جامعه و طلاب بسیار می توانند از زندگی شهید بزرگوار الگوبرداری کنند.
حجت الاسلام شالباف بوستانی، نویسنده کتاب خاطرات و زندگی نامه شهید مدافع حرم حجت الاسلام کیهانی

حجت الاسلام محمدحسین بوستانی، نویسنده کتاب خاطرات و زندگی نامه شهید مدافع حرم، حجت الاسلام کیهانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، درباره علل و انگیزه های تألیف کتاب ابراز داشت: دوست داشتم نخستین کسی باشم که درباره شهید بزرگوار تحقیقاتی انجام دهد و با الگوگیری از وی راهشان را ادامه دهم.

وی همچنینگفت: کتاب مزبور از سوی کانون وارثان غدیر در 1500 نسخه، 6 بخش و 88 صفحه چاپ شده است و دو صفحه کتاب دربرگیرنده تصاویر اختصاصی شهید بزرگوار از نوجوانی تا لحظه شهادت است.

حجت الاسلام بوستانی سخنان رهبر معظم انقلاب درباره شهدای مدافع حرم، زندگی نامه شهید کیهانی، شهید کیهانی از منظر علما، خاطرات، وصیت نامه شهید و روایات تصویری را بخش های تشکیل دهنده کتاب برشمرد.

وی با اشاره به استقبال خانواده شهید از تألیف کتاب افزود: در این باره محضر پدر و مادر شهید و بستگان شهید در اندیمشک رسیده و از کمک های آنها بهره مند شدیم؛ چنانکه همسر و فرزندان نیز شهید نهایت همکاری را داشتند و تصاویر، ویرایش و حتی جلد کتاب پیش از چاپ زیر نظر همسر شهید بزرگوار قرار گرفت.

نویسنده کتاب خاطرات و زندگی نامه شهید مدافع حرم حجت الاسلام کیهانی ابراز داشت: مدیر کانون وارثان غدیر نیز تلاش ها و پیگیری هایی بی شماری برای چاپ کتاب داشت؛ البته رونمایی اصلی کتاب در نخستین مراسم سالگرد شهید برگزار می شود.

حجت الاسلام بوستانی با بیان اینکه شهرداری اهواز هزینه های چاب کتاب را پذیرفت، ادامه داد: از این رو علاقه مندان می توانند کتاب را بدون هیچ هزینه ای به صورت مجانی دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه شهید کیهانی یک زندگانی روحانی و معنوی داشت، اظهار داشت: جامعه و طلاب بسیار می توانند از زندگی شهید بزرگوار الگوبرداری کنند.

حجت الاسلام بوستانی در پایان گفت: ان شاء الله در آینده تلاش دارم تا خاطرات دیگر شهیدان مدافع حرم را چاپ کنم./۹۴۵۶/ ت ۳۰۲/ش

ارسال نظرات