۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۵۱۸۵۵۰
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله:

تروریست ها به نیابت از دشمن در لبنان فعالیت می‌کنند

عضو ارشد حزب الله لبنان تأکید کرد که تروریست ها در حال اجرای نقشه دشمن صهیونیستی در این کشور هستند.
شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم سالروز پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه که در منطقه ارنون برگزار شد، گفت: ملت قهرمانی که در طول جنگ 33 روزه در برابر تروریسم وحشی صهیونیستی و تخریب و قتل و فاجعه ها صبر پیشه کرد، شایسته پیروزی است و باید به حمایت از وطن و مقاومت بپردازد.  

وی افزود: پیروزی که مقاومت در جرود عرسال بر تروریست های جبهه النصره بدست آورد در امتداد پیروزی بر دشمن صهیونیستی در سال 2006 به شمار می آید. گروه های تکفیری تروریستی ابزار پروژه آمریکا و رژیم صهیونیستی به منطقه هستند.

این روحانی لبنانی اظهار داشت: گروه های تروریستی اعم از جبهه النصره و داعش، کمربند امنیتی رژیم صهیونیستی برای حمایت از امنیت و ثبات این رژیم محسوب می شوند. 

حجت الاسلام دعموش ادامه داد: مزدوران دشمن در لبنان نیز این وظیفه و همچنین ایستادگی در برابر پروژه مقاومت را برعهده داشتند. این مزدوران کاری که دشمن نتوانست انجام دهد را می خواهند به سرانجام برسانند به گونه ای که مقاومت را نابود ساخته، فتنه به وجود آورده و امت را تجزیه کنند.

وی تأکید کرد که بر این اساس بود که تنها تروریست ها در جرود عرسال شکست نخوردند بلکه دشمن صهیونیستی و پروژه آمریکا و اسرائیل در منطقه با شکست مواجه شدند.

عضو ارشد حزب الله با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی در سال 2006 و 2017 دو شکست متحمل شد، خاطرنشان ساخت: شکست اول با عدم تحقق اهداف دشمن همراه شد و شکست دوم نیز به برکت خون شهیدان و جانفشانی مجاهدان و حکمت و درایت فرماندهان مقاومت در جرود عرسال تحقق یافت تا امارت تکفیری در لبنان به پایان برسد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: تکمیل دستاورد جرود عرسال با نابودی داعش در مناطق اشغال شده محقق می شود و در این راستا چشم امید به ارتش لبنان دوخته شده است./980/ب902/د

ارسال نظرات