۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۵۱۸۴۸۶
مدیر مدرسه علمیه امام صادق بروجرد:

بازنگری لازمه تحقق تحول در علوم انسانی است

مدیر مدرسه علمیه امام صاق(ع) بروجرد بازنگری را لازمه ایجاد تحول در حوزه دانست و گفت: در این راستا حوزه و دانشگاه باید با تعامل و همکاری یکدیگیر در ایجاد بازنگری منابع غنی اقدام کنند.
علوم انسانی

حجت الاسلام مجتبی گودرزی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: برای ایجاد تحول در علوم انسانی باید بازنگری صورت گیرد.

وی با اشاره به قدیمی بودن علوم انسانی افزود: این علوم پر محتوا و قابل احترام بوده و برای اثرگذاری بیشتر نیازمند بازنگری است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد عنوان داشت: منابع غنی موجود و منابع دینی ما باید با ادبیات نو نوشته شود تا شاهد تحقق تحول در این حوزه شویم.

وی در ادامه تحول عظیم را لازمه تقویت علوم انسانی بیان کرد و اظهار داشت: حوزه و دانشگاه با تعامل و همکاری لازم باید در جهت بازنگری علوم اقدام کنند.

حجت الاسلام گودرزی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در جهت ایجاد تحول در علوم انسانی بیان داشت: با وجود تأکیدات لازم متأسفانه در روند ایجاد تحول همچنان تحول به کندی پیش می رود.

وی با تأکید بر ضرورت ایجاد و تقویت تحول بین علوم انسانی بر اساس آموزه های دینی ادامه داد: این تحول باید همه جانبه صورت گیرد و حوزه رسالت خطیری بر دوش دارد که نباید از آن غافل شود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد بابیان اینکه برای تقویت تحول در علوم انسانی با توجه به رسالت خطیری که بر دوش حوزه است، ابتدا در حوزه های علمیه تحول صورت گیرد./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات