۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۵۱۸۳۱۴

برگزاری مراسم یادبود شهید حججی در پردیسان

مراسم یادبود شهید مدافع حرم شهید حججی به همراه مراسم افتتاحیه قرارگاه این شهید در مسجد امام موسی کاظم(ع) پردیسان برگزار شد.
مدافع حرم محسن حججی به دست تکفیری های سوریه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم یادبود شهید مدافع حرم شهید محسن حججی به همراه مراسم افتتاحیه قرارگاه شهید محسن حججی با حضور روحانیان، طلاب، جوانان و مدافعان حرم در مسجد امام موسی کاظم(ع) پردیسان برگزار شد.

در این مراسم یادبود حجت الاسلام میرقیصری و سرهنگ پاسدار مرادی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) پردیسان سخنرانی کردند و مهدی صیادی مداح اهل بیت(ع) همچنین احمد علوی شاعر به مدح اهل بیت(ع) پرداختند.

مرادی روحیه شهادت طلبی و ایثار در جوانان را  نتیجه تربیت در دانشگاه بسیج دانست و گفت: امروزه در فضای مجازی همه از رشادت های شهید محسن حججی سخن می گویند؛ ما نسل عاشورا هستیم و باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده نیز منتقل شود.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام است و جنگی همه جانبه آغاز کرده است به گونه ای که حتی به کمک فضای مجازی نظام خانواده را آماج حمله های خود قرار داده است؛ برای ایستادگی در مقابل دشمن حتی یک لحظه نباید خوابید زیرا دشمن همیشه بیداراست و از هر فرصتی برای تفرقه افکنی استفاده می کند البته مردم ایران با شرکت در انتخابات و راهپیمایی ها نشان داده اند که پشتیبان نظام و ولایت هستند.

در ادامه حجت الاسلام میرقیصری از فضلای حوزه با طرح سؤالی مبنی بر این که چگونه برخی افراد به بالاترین مقام فضیلت یعنی شهادت رسیده اند، اظهار کرد: آنچه که انسان را به بالاترین مقام فضیلت می رساند کار برای خدا یعنی اخلاص است.

وی ادامه داد: به دست آوردن این فریضه مهم آسان نیست و نیازمند تلاش و زحمت فراوان است؛ معنای دیگر اخلاص انجام وظیفه است که در دنیای پیچیده امروزی شناخت وظیفه بسیار مشکل است و نیازمند توسل و توکل است.

کارشناس مذهبی در پایان خاطرنشان کرد: در دنیای امروزی که مسیرهای اشتباه فراوانی را به ما نشان می دهند شناخت وظیفه بسیار مشکل است زیرا شیطان گاهی برای جلوگیری از کار ثواب بزرگ تر، انسان را به کار ثواب کوچک تر دعوت می کند./1324/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات