۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۵۱۸۲۹۹
امام جمعه سابق جیرفت:

نمایندگان مجلس به وزیران پیشنهادی بر اساس ولایتمداری و توانمندی رأی اعتماد دهند

امام جمعه سابق جیرفت با تأکید بر این که وزیران پیشنهای باید در صحن علنی مجلس از شعار دادن پرهیز کنند، گفت: وزرای پیشنهادی باید نیازهای کشور را درک کنند و بدانند زمانی می توانند رأی اعتماد نمایندگان را بگیرند که برنامه منظمی برای وزارت خانه مربوط داشته باشند.
هیئت وزیران وزیران

حجت الاسلام اصغر عسگری، امام جمعه سابق جیرفت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: وزیران باید موارد واقعی که توانایی انجام  آن را دارند در صحن علنی مجلس به عنوان برنامه خود بگویند.

وی افزود: وزیران انتخاب شده باید نیازهای کشور را درک کنند و بدانند زمانی می توانند رأی اعتماد نمایندگان را بگیرند که برنامه منظمی را برای وزارت خانه مربوط داشته باشند.

حجت الاسلام عسگری خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس با آگاهی سعی کنند بهترین وزیر را برای وزارت خانه های کشور انتخاب کنند تا این وزرا بتوانند خدمات خوبی را به مردم  ارائه دهند.

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: نمایندگان مجلس بدانند با یک رأی سرنوشت کشور را انتخاب می کنند و سعی کنند وزیرانی را برای کشور انتخاب کنند که شایستگی لازم را داشته باشند و خدمت گزار مردم باشند.

وی با بیان این که وزیران برنامه هایی را در صحن علنی مجلس بیان کنندکه، توانایی انجام آن کار را داشته باشند، تصریح کرد: قبول داشتن ولایت فقیه و مطیع رهبری انقلاب بودن از مهم ترین خصوصیات یک وزیر است.

حجت الاسلام عسگری با بیان این که وزیران جوان می توانند کشور را بهتر درک کنند، خاطرنشان کرد: اهمیت دادن به نیروی جوان برای انتخاب وزیران، از ملاک های نمایندگان مجلس باشد.

وی در پایان گفت: وزیران پیشنهادی در صحن علنی مجلس رعایت ادب را داشته باشند و از دادن وعده هایی که توانایی انجام دادن آن را ندارند، خودداری کنند./9707/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات