۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۵۱۸۲۸۷

خداحافظی حجت الاسلام مدنی با امامت جمعه خضری

حجت الاسلام رضا مدنی پس از حدود هفت سال امامت جمعه شهر خضری دشت بیاض به دلیل کهولت سن پدر و اشتغالات علمی و پژوهشی با مردم متدین، انقلابی و ولایت مدار این شهر خداحافظی کرد و به زادگاه خود گناباد بازگشت.
حجت الاسلام مدنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا مدنی پس از حدود هفت سال امامت جمعه شهر خضری دشت بیاض به دلیل کهولت سن پدر و اشتغالات علمی و پژوهشی با مردم متدین، انقلابی و ولایت مدار این شهر خداحافظی کرد و جای خود را به حجت الاسلام یعقوبی داد.

مراسم خداحافظی حجت الاسلام مدنی با مردم خونگرم خضری دشت بیاض در فضایی بسیار صمیمی برگزار شد و نمازگزاران در فضای بسیار صمیمانه و با چشمانی اشکبار وی را بدرقه کردند

حجت الاسلام مدنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با تقدیر از لطف و محبت مردم شهر خضری دشت بیاض و بخش ها و روستاهای تابعه، اظهار داشت: در مدت حدود هفت ساله حضورم در این شهر خاطرات بسیار شیرینی از این شهر دارم و شرمنده الطاف و محبت های بی دریغ مردم عزیز این دیار هستم.

وی علت کناره گیری و استعفای خود از منصب امامت جمعه خضری دشت بیاض را کهولت سن پدر و رسیدگی به مباحث پژوهشی و علمی ذکر کرد.

حجت الاسلام مدنی گفت: بنده از دو سال قبل به دلیل کهولت سن و کسالت پدر بزرگوارم، استعفای خودم را تقدیم حجت الاسلام والمسلمین تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کرده بودم.

وی درباره فعالیت های کنونی خود نیز گفت: بنده هم اکنون در خدمت پدر بزرگوارم هستم و در کنار آن به فعالیت های علمی و پژوهشی در شهرستان گناباد اشتغال دارم.

گفتنی است با استعفای حجت الاسلام رضا مدنی از امامت جمعه شهر خضری و دشت بیاض و با حکم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه حجت الاسلام مرتضی یعقوبی عهده دار امامت جمعه این شهر شده است.

خضری دشت بیاض مرکز بخش نیمبلوک از توابع شهرستان قائنات در پیشانی استان خراسان جنوبی واقع شده است. این شهر طبق سرشماری سال ۹۵ حدود شش هزار نفر جمعیت دارد. /924/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات