۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۵۱۸۲۸۶
مدیر حوزه علمیه استان ایلام:

ایثار و شجاعت شهید حججی تا ابد در تاریخ ایران ماندگار شد

مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: شهید محسن حججی جوانی با روحیه انقلابی و تفکر بسیجی بود که قبل از اعزام به سوریه در میدان جهاد سازندگی و در راستای فقر زدایی در مناطق محروم هم کارنامه درخشانی داشت.
مرادبیگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام، عصر امروز در مسجد ابوالفضل(ع) شهر ایلام اظهار داشت: درس ایثار و شجاعت شهید حججی تا ابد در تاریخ ایران ماندگار شد.

وی افزود: شهید محسن حججی جوانی با روحیه انقلابی و تفکر بسیجی بود که قبل از اعزام به سوریه در میدان جهاد سازندگی و در راستای فقر زدایی در مناطق محروم کارنامه درخشانی را ثبت کرده بود.

حجت الاسلام مرادبیگی خاطر نشان کرد: این روحیه تنها با توکل، تقوا و تهذیب نفس بدست آمد و این شهید سعید در میدان نبرد حق علیه باطل نیز همچون خورشید درخشید.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام تصریح کرد: الگو برداری از سید و سالار شهیدان و عشق به اهل بیت سبب شد تا شهید حججی از سر بگذرد ولی هیچگاه میدان نبرد حق علیه باطل را ترک نکند و در مسیر جهاد در راه خدا لحظه ای هراس نداشته باشد.

وی ادامه داد: جوانان بسیجی با همین روحیه و تفکر، انقلاب اسلامی را پیروز و در طول ۸ سال دفاع مقدس جنگ را با دستان خالی از امکانات مدیریت و به نفع خود به پایان رساندند و الان نیز در مقابل نظام سلطه و وحشی ترین افراد روزگار سینه سپر کرده اند.

امام جمعه موقت ایلام با بیان اینکه امنیت و آسایش ایران اسلامی حاصل همین تفکر و روحیه انقلابی است، گفت: خون شهدا نظام اسلامی را بیمه کرده است و جوانان برومند این مرز و بوم با تفکر بسیجی و روحیه انقلابی خود به دشمن اجازه نا امن کردن کشور را نخواهند داد.

حجت الاسلام مرادبیگی تاکید کرد: بصیرت چراغ سعادتمندی برای هر انسان است و وقتی انسان این قوه تشخیص حق از باطل را در درون خود تقویت کرد هیچگاه در پیدا کردن حق دچار سردرگمی نخواهد شد و گرفتار دست فتنه گران در موج های سخت فتنه نمی شود.

وی ابراز کرد: امروز بیشتر از هر زمان دیگر احتیاج به تقویت بصیرت در درون خود داریم تا از مسیر اصلی منحرف نشویم که قطعا اگر چنین اتفاقی رخ دهد پشیمانی سنگینی به بار خواهد آمد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام اظهار داشت: برای کسب بصیرت باید تقوای الهی را بیش از پیش رعایت کرد و از سر سپردن در مسیر هوای نفس و شهوات جلوگیری کنیم و مراقب لقمه خود باشیم زیرا لقمه حرام یکی از موانع اصلی در عدم کسب بصیرت است./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات