۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۵۱۸۲۵۱
معاون پژوهش و تهذیب مدرسه علمیه امام صادق زاهدان:

تنها راه غلبه بر اختلاف‌افکنی دشمنان تقویت وحدت و همدلی است

حجت الاسلام محبی با اشاره به تلاش دشمنان برای اختلاف افکنی میان جوامع اسلامی، گفت: تنها راه غلبه بر این دسیسه شیطانی نزدیک شدن دل‌ها و تقویت وحدت و همدلی است.
محبی

حجت الاسلام مهدی محبی، معاون پژوهش و تهذیب مدرسه علمیه امام صادق زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان حج را بهترین فرصت برای تبلیغ دین مبین اسلام دانست و گفت: به فرموده رهبر ‌معظم انقلاب ما باید با تمام قدرت در حج حضور یابیم و عمل به این واجب الهی را ادامه دهیم؛‌ چرا‌که حج بهترین فرصت برای تبلیغ دین مبین اسلام است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای اختلاف افکنی میان جوامع اسلامی اظهار داشت: تنها راه غلبه بر این دسیسه شیطانی نزدیک شدن دل‌ها و تقویت وحدت و همدلی است.

حجت الاسلام محبی با تأکید بر اینکه دنیای غرب همواره سعی دارد چهره ایران را در مقابل جهانیان خشن و تنفرآمیز نشان دهد خاطرنشان کرد: حجاج با رفتار پسندیده، ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران را در چشم دنیا سربلند کرده و این ذهنیت بد را از ذهن و روح سایرین پاک کنند.

وی در پایان با بیان اینکه بازارگردی سبب می‌شود تا حجاج کم‌ترین بهره معنوی را از ایام حج داشته باشند تصریح کرد: بازارگردی علاوه بر اینکه ارز کشور را برای خرید کالاهای بی‌کیفیت از بین می‌برد فرصت عبادت و بهره‌گیری معنوی را نیز از آنها می‌گیرد./831/ت303/ب1

ارسال نظرات