۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۵۱۸۲۳۴
مدیر حوزه علمیه لرستان:

انس با قرآن لازمه موفقیت طلاب در امر تبلیغ است

مدیر حوزه علمیه لرستان با بیان ویژگی طلاب برای موفقیت در این عرصه، گفت: انس با قرآن لازمه موفقیت طلاب در امر تبلیغ است.
طلبه

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری دوره اختبار و تثبیت ویژه پذیرفته شدگان حوزه بیان داشت: این افراد در دوره تثبیتی آموزش های اخلاقی را گذرانده اند و در این دوره نیز آموزش های لازم را در جهت دروس آموزشی می گذرانند.

وی با بیان اینکه داشتن روحیه معنوی و اعتقادی از ویژگی های مهم طلاب است، افزود: در سایه برگزاری این دوره ها از سوی اساتید تلاش می شود ویژگی طلبگی این افراد تقویت شود.

حجت الاسلام میناپور داشتن روحیه اعتقادی و اخلاقی را امری مهم در جهت موفقیت طلاب بیان کرد و گفت: رشد و پیشرفت علمی طلاب نیازمند رشد اخلاقی نیز است.

وی با بیان اینکه اخلاق پایه و اساس موفقیت طلبه است، ادامه داد: افزون بر این دوره ها در طول سال تحصیلی نیز کلاسهای اخلاق برای طلاب برگزار می شود.

مدیر حوزه های علمیه لرستان داشتن تقوا را از دیگر ویژگی های مهم طلاب خواند و ادامه داد: خدا شناس بودن و تقویت تقوا امری مهم در موفقیت طلاب در عرصه تبلیغ است.

وی با اشاره به اینکه خروجی حوزه تبلیغ است، افزود: انس با قران و تکیه بر تعالیم دینی و الهی برای موفقیت طلاب در انجام رسالت تبلیغی مؤثر است.

حجت الاسلام میناپور ادامه داد: موفقیت طلاب در مسیر طلبگی نیازمند توجه ویژه به خودسازی در سایه تهذیب نفس و تقویت معنویت است.

وی بیان کرد: طلاب با بهره مندی از فرصتهایی که در حوزه اختیار دارند، باید با تمام توان خویش از معارف دینی و مکتب اهل بیت(ع) صیانت کنند./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات