۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۵۱۸۲۱۷
نماینده ولی فقیه در ایلام:

ایران به برکت خون شهدا در اوج اقتدار قرار دارد

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: شهید مدافع حرم محسن حججی با کار بزرگ خود یک تنه عزت و سربلندی را که از سوی برخی نمایندگان مجلس از بین رفته بود، هر چه بیشتر به ملت ایران برگرداند.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در همایش تجلیل از شبانان و گله داران این استان اظهار داشت: شهید حججی سبب سرافزاری ایران و ایرانی در جهان شد.

وی افزود: عکس گرفتن برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مادر تحریم های ضد ایرانی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری که چندی پیش موجبات خفت و خاری ملت ایران را فراهم ساخت، بسیار ناراحت کننده بود.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: شهید مدافع حرم محسن حججی با کار بزرگ خود یک تنه عزت و سربلندی را که از سوی برخی نمایندگان مجلس از بین رفته بود هرچه بیشتر به ملت ایران برگرداند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: جوانانی که هزاران کیلومتر دورتر از مرز کشور خود برای دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به دفاع از مهین بر می خیزند، آنها مایه مباهات و افتخار و عزت هستند نه عکس گرفتن با یک زن غربی و ضد ایرانی.

وی ادامه داد: خون شهدایی مانند شهید حججی نظام اسلامی و انقلاب را بیمه کرده است و امروز ایران اسلامی به برکت همین جوان‌ها، در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و شکست‌های رژیم صهیونیستی از جوانان حزب‌الله لبنان بیانگر برکات حضور انقلاب اسلامی در بین حزب‌الله است.

نماینده ولی فقیه در ایلام تاکید کرد: عشایر در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی به‌ویژه دفاع مقدس و اقتصاد کشور نقش بسیار پرنگ و با اهمیتی دارند که این باید مورد توجه ویژه مسؤولان قرار گیرد.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: عشایر غیور در طول دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات و سلاح‌ها در مقابل هجوم رژیم بعثی ایستادگی کردند و امروز نیز با تولیدات خود در صدر خط مقدم اقتصاد مقاومتی قرار دارند.

وی ابزاز کرد: تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی توجه به اقتصاد مقاومتی و تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی است و اگر به سیاست های راهبردی رهبری توجه نشود و اقتصاد مقاومتی به مرحله اجرا نرسد قطعا مشکلات اقتصادی دو چندان خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان بیان کرد: همان‌گونه که امام راحل فرمودند عشایر ذخایر انقلاب هستند امروز نیز شاهد هستیم که در شرایط تحریم، عشایر و دامداران با تولیدات دامی در رفع نیاز جامعه مؤثر هستند و موجب استقلال کشور می‌شوند./۸۷۹/پ202/ب1

ارسال نظرات