۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۱۸۱۹۳
به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان صورت می گیرد؛

ارائه نرم افزار نور با تخفیف ۹۰ درصدی به طلاب

مجموعه نرم افزارهای تحقیقاتی نور(شامل ۸۱ عنوان نرم افزار) با ۹۰ درصد تخفیف از سوی معاونت پژوهش در اختیار طلاب خوزستانی قرار می گیرد.
حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان نرم افزار

حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ضرورت توانمندسازی اساتید و طلاب در زمینه منابع تحقیقاتی و پژوهشی، گفت: در این زمینه مجموعه نرم افزارهای تحقیقاتی نور(شامل 81 عنوان نرم افزار) با 90 درصد تخفیف در اختیار طلبه ها قرار می گیرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه مبلغ اولیه تهیه نرم افزار نور یک میلیون و 250 هزار تومان است، اظهار داشت: به همت معاونت پژوهش این نرم افزار با تخفیف 90 درصدی و به قیمت 125 هزار تومان در اهواز به طلبه های متقاضی ارائه می شود.

این مقام مسؤول بیان داشت: این مجموعه بر روی هارد اکسترنال، هارد لپ تاپ، رایانه شخصی و ... با حضور نماینده مؤسسه نور در محل مدرسه علمیه درخواست کننده برای طلاب نصب خواهد شد که در این باره برای نصب حداقل 150 گیگابایت فضای خالی بر روی هارد یا سیستم مورد نظر باید منظور شود.

حجت الاسلام افضلی گفت: طلبه های متقاضی با مراجعه به معاونت مدارس علمیه خود هزینه را پرداخت کنند و پس از دریافت فهرست متقاضیان، نماینده مؤسسه نور در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مدرسه علمیه حضور و نرم افزار را نصب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نام نویسی و پرداخت وجه تا 15 شهریورماه خواهد بود، افزود: این طرح برای همه مدارس استان است و چنین طرحی در راستای تأمین منابع تحقیقاتی و پژوهشی طلبه ها صورت می گیرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات