۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۵۱۸۱۵۷
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

رعایت قوانین بانکداری اسلامی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه رعایت قوانین بانکداری اسلامی را زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: تمرکز بانکها در زمینه قرض الحسنه برکت را به زندگی انسانها تزریق کرده و گره گشای مشکلات و نیازهای ضروری آنها است.
حجت الاسلام آیت عباسیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام آیت عباسیان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر و کارکنان بانک قرض الحسنه رسالت با اشاره به اهمیت اشاعه سنت الهی قرض الحسنه ابراز داشت: مروجان سنت قرض الحسنه از اجر معنوی و اخروری فراوانی برخوردار خواهند بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تکیه بر توان داخلی و تولید ملی گره گشای اقتصاد کشور است و بانک ها باید در این زمینه همت لازم را داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: تمرکز بانکها در زمینه قرض الحسنه می تواند برکت را به زندگی انسانها تزریق کرده و گره گشای مشکلات و نیازهای ضروری آنها باشد.

این مسؤول یادآور شد: حذف ربا از امورات بانکی و اسلامی شدن آنها مردم را به سمت بانکها متمایل می سازد و تحقق این مهم امری مقدس و ارزشمند است.

حجت الاسلام عباسیان در ادامه افزود: قطعأ اگر بانکها قوانین بانکداری اسلامی را رعایت کنند زمینه های پیشرفت و ترقی آنها فراهم می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تأکید کرد: بانک قرض الحسنه رسالت نیز به نوبه خود می تواند با اهتمام کارکنان و مسؤولان خویش زمینه های اشتغال را در استان کرمانشاه فراهم کند زیرا این امر افزون بر رشد این سازمان، رشد و تحول نظام را به همراه دارد.

وی عنوان داشت: اوقاف و امور خیریه نیز به نوبه خود آمادگی لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی و عمل به مطالبات رهبر معظم انقلاب را دارد.

در پایان شهریار سعیدپور مدیر بانک قرض الحسنه رسالت نیز گزارشی از خدمات قرض الحسنه در سطح استان کرمانشاه را ارائه کرد./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات