۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۵۱۸۱۲۶
حجت الاسلام فلاح فر:

مستند«جنگ، دوربین، من» ادای دین به مجاهدان رسانه ای فاطمیون است

کارگردان مستند «جنگ، دوربین، من» ساخت این مستند را ادای دین به مجاهدان رسانه ای لشکر فاطمیون دانست و از انتشار تیزر این مستند تا چند روز آینده خبر داد.
حجت الاسلام فلاح فر

حجت الاسلام ساسان فلاح فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به روند ساخت این مستند عنوان کرد: مستند «جنگ، دوربین، من» مستندی درباره لشکر سرافزار فاطمیون است که این بار از زاویه نو به این مستند نگاه کرده ایم و روایت ما از سمت تصویربردارانی است که در جنگ حضور دارند اما هیچگاه دیده نمی شوند.

وی افزود: مدت زیادی است که با گروه رسانه ای فاطمیون در حال همکاری هستیم و نیاز بود تا این مطلب را از دریچه دوربین مطرح کنیم که آنچه ما از نبرد جبهه مقاومت می بینیم و می فهمیم، حاصل تلاش و زحمت کسانی است که این لحظات را ثبت کرده اند.

این مستندساز تصریح کرد: در ابتدای مستند توضیحاتی پیرامون علت انتخاب این نام داده شده است که مخاطب با این سه بخش کوتاه 30 تا 40 ثانیه ای، درباره این موضوع توجیه می شود تا بعد از آن وارد بخش اصلی مستند شویم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم رونمایی این مستند خاطرنشان کرد: در این مراسم یکی از تصویر برداران رسانه ای فاطمیون که در زمان تصویربرداری مجروحیت سختی برایش پیش آمده و عصب نیمی از صورتش از بین رفته است، میهمان این برنامه بود و تقدیری از مجاهدت های وی صورت گرفت.

کارگردان«نبرد پالمیرا» اضافه کرد: این مستند در واقع ادای دین بنده نسبت به مجاهدان لشکر همیشه پیروز فاطمیون است، البته هرقدر هم در این زمینه کار کنیم نمی توانیم الطافی که نسبت به ما دارند را جبران کنیم.

وی ادامه داد: مستند «جنگ، دوربین، من» ادای دین به مجاهدانی است که در جبهه مقاومت در حال کار رسانه ای هستند که دوستان رسانه ای فاطمیون در رأس آنها قرار دارند و ضمن تمام بی مهری هایی که ما نسبت به افغانستانی ها داشته و داریم، اما آنها خالصانه و با مجاهدت مثال زدنی کار خود را انجام می دهند.

حجت الاسلام فلاح فر ابراز کرد: کار تهیه تصاویر این مستند بر دوش مرکز رسانه ای فاطمیون  بوده و تهیه کننده آن مرکز بسیج صدا و سیما و مجری طرح هم مرکز رسانه ای فاطمیون است.

کارگردان مستند «جنگ، دوربین، من» در پایان خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا این مستند 30 دقیقه ای از شبکه های مختلف سیما پخش شود و ان شاءالله تیزر و پوستر این مستند تا چند روز آینده منتشر خواهد شد./872/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات