۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۵۱۸۱۰۶
مشاور عالی آیت الله اعرافی در گفت وگو با رسا خبر داد؛

برنامه های تحولی مدیریت حوزه برای کتب درسی، امور علمی و معیشتی

مشاور عالی مدیر حوزه های علمیه با تأکید بر این که تحول باید بر یک نظام خاص همراه با برنامه ریزی مدون استوار باشد از ایجاد تحولات در کتب درسی و امور علمی و معیشتی طلاب در آینده نزدیک خبرداد.
حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی نائینی

حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آغاز طرح توسعه تحول در حوزه های علمیه اظهار داشت: امروز با حضور مدیریت جدید حوزه های علمیه آیت الله اعرافی یک تحول عظیم با برنامه مدون و به صورت علمی در حال اجرا است.

استاد درس خارج حوزه در ادامه گفت وگو با رسا به اظهارات برخی که در فضای حوزه نسبت به تحولات احساس یاس و نا امیدی کرده و مسائلی را مطرح می کنند واکنش نشان داد.

وی با تأکید بر این که وقتی انسان از غذایی تناول نکند جسم خودش را از آن غذا محروم کرده است، خاطرنشان کرد: مطرح کردن برخی مسائل و اظهارات نسنجیده از همان تحول علمی و با برنامه جلو گیری می کند.

وی افزود: کسانی که برخی موضوعات را مطرح می کنند معلوم است که قبول دارند علمی وجود دارد و آنها می خواهند خودشان را از این علم محروم کنند، بنابراین طرح این موضوع یک نوع تحریم برای فکر و اندیشه انسان است.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی با بیان این که بسیاری از طلاب از برنامه های تحولی مدیریت جدید حوزه خبر ندارند، خاطرنشان ساخت: برای آینده حوزه برنامه ریزی های جامعی در امور علمی، کتب درسی و امور معیشتی حوزه در نظر گرفته شده که بسیاری از این موارد هنوز اعلام رسانه ای نشده است.

مشاور عالی مدیر حوزه های علمیه ادامه داد: طلاب تحول خواه منتظر باشند که ان شاءالله به زودی آثار این تحولات همراه با برنامه در حوزه علمیه مشخص شده و حوزویان از آن بهره خواهند گرفت./1330/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات