۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۵۱۸۱۰۴
آیت الله علما در عیادت از جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی:

جانبازان نماد شجاعت، ایثار و صبر هستند

آیت الله علما جانبازان را نماد شجاعت و ایثار و صبر خواند و گفت: امروز عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون ایثارگری های شهدا و جانبازان است.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شامگاه گذشته از جانباز قطع نخاع و فلج مغزی نوروز علی عظیمی عیادت کرد.

امام جمعه کرمانشاه در این دیدار جانبازان را نماد شجاعت و ایثار خواند و گفت: امروز عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون ایثارگری های شهدا و جانبازان است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه کنونی کشور جز با ایثارگری های دوران دفاع مقدس و جانفشانی های شهدا و جانبازان امکان پذیر نبود.

آیت الله علما تأکید کرد: جانبازان و به ویژه جانبازان قطع نخاع اسطوره های صبر و ایمان و مقاومت هستند و در سخت ترین شرایط زندگی کردند تا کشور از آسیب مستکبران در امان بماند.

وی در ادامه اظهار داشت: مردم باید قدردان ازخودگذشتگی های جانبازان باشند و دستاوردهای شهدا و جانبازان و ایثارگران را حفظ کنند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان مطرح کرد: مسؤولان باید با جدیت هرچه بیشتر پیگیر مطالبات جانبازان بوده و به وضعیت سلامتی و معیشتی آنها رسیدگی کنند.

گفتنی است، نوروزعلی عظیمی جانباز 70 درصد ضایعه نخاعی و فلج مغزی در سال 1362 و در عملیات والفجر 5 به درجه  جانبازی نایل آمد./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات