۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۱۸۰۸۶
معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا خبر داد؛

برگزاری کلاس های اخلاق با حضور طلاب مبلغ در پایگاه های مساجد ازنا

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا از برگزاری کلاس های اخلاق در پایگاه های مساجد این شهرستان خبر داد و گفت: این کلاس ها با حضور مبلغان خواهر در جهت بصیرت بخشی به نسل جوان و نوجوان در حال برگزاری است.
فعالیت تبلیغی مبلغان خواهر

ناهید اشکشی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پاکی دوران نوجوانی و جوان گفت: دل نوجوان همچون زمین آماده بوده و هر بذری در آن افشانده شود، می پذیرد و در این راستا باید از تمام توان خویش در جهت شکل گیری شخصیت دینی نوجوان و ارتقای اخلاق و معنویت آنان گام برداشت.

وی با تأکید بر ضرورت پیشی گرفتن در زمینه آموختن به نوجوانان افزود: با توجه به فعالیت دشمنان در قالب تهاجم فرهنگی، آموزش های لازم باید در جهت هوشیاری نسل جوان در برابر هجمه های فرهنگی دشمن و خنثی سازی به موقع این آسیبها صورت گیرد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا با اشاره به برپایی کلاس های اخلاق ویژه دانش آموزان پایه چهارم تا هفت خاطرنشان کرد: این کلاس ها به همت خیران دایر است.

وی با اشاره به فعالیت خواهران طلبه مدرسه علمیه نجمیه ازنا در این کلاس های اخلاق عنوان داشت: کلاس های اخلاق، احکام و اعتقادی با حضور طلاب مبلغ در بین دانش آموزان برگزار می شود.

اشکشی با اشاره به برگزاری این کلاس ها به صورت روزانه یادآور شد: در مجموع 160 دانش آموزان شهرستان ازنا در این کلاسها در دوره های اوقات فراغت شرکت دارند.

وی با بیان اینکه کلاس های اخلاق با حضور قشر جوان در پایگاه های مساجد ازنا برگزار می شود، ادامه داد: با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز و انس بیشر جوانان با نماز و مسجد این کلاس ها پیش از اذان شروع می شود و دانش آموزان نماز جماعت را با حضور ائمه جمعه در مساجد فرا می گیرند.

اشکشی هدف از برگزاری کلاسهای اخلاق را آشنایی نوجوانان با معارف دینی احکام و قرآن و تعامل بیشتر این قشر با طلاب و قشر مذهبی عنوان کرد.

معاون فرهنگی با اشاره به اینکه طلاب از توانایی تبلیغی بالایی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی تبلیغی با حضور اساتید مجرب حوزه برای آنان برگزار شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که در سایه برگزاری این دوره ها و بصیرت بخشی به موقع به نسل جوان و نوجوان جلوی هجمه ها و آسیبهای فرهنگی گرفته شود.

اشکشی با یادآوری به اینکه هدف دشمن در دسیسه های فرهنگی رواج بی بند و باری، سست کردن پایه های اعتقادی، بی حجابی، بدحجابی، ضربه زدن به اخلاق و امنیت روانی جامعه اسلامی است، اظهار داشت: با انجام فعالیت های فرهنگی با محوریت مبلغان همه تلاش خود را در جهت خنثی کردن این توطئه های فرهنگی به کار می گیریم./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات