۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۵۱۸۰۲۴
مدیر حوزه علمیه لرستان:

تعامل و همکاری خیران در ارتقای حوزه علمیه مؤثر است

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به وجود پروژه های عمرانی مدارس علمیه برادران استان، گفت: توسعه این مدارس و انجام فعالیت های ساخت و ساز نیازمند همکاری و تعامل خیران مدرسه ساز است.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به وجود طرح های عمرانی در حوزه علمیه برادران لرستان، گفت: برای پیشرفت و تکمیل این طرح ها حضور خیران امری مهم و حیاتی است.

وی با اشاره به روند کند طرح های عمرانی حوزه افزود: بسیاری از طرح ها پس از تهیه نقشه به دلیل نبود اعتبار همچنان متوقف و بی نتیجه مانده است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به ساخت مدرسه علمیه رضویه خرم آباد یادآور شد: فاز نخست این طرح به پایان رسیده و شروع فاز دوم عملیات ساخت این پروژه همچنان در انتظار بودجه است.

وی با اشاره به نقش حوزه در تربیت جوانان در زمینه علوم و معارف دینی و نقش آن در ارتقای فرهنگ و معنویت جامعه بیان داشت: امید است خیران به ساخت این مدارس نیز توجه داشته باشند.

حجت الاسلام میناپور عنوان داشت: در سایه همکاری خیران مدرسه ساز می توان اقدامات مؤثری در جهت ارتقا و توسعه مدارس علمیه انجام داد.

وی به استقبال جوانان درجهت ورود به مدارس علمیه استان اشاره و بیان کرد: توسعه مدارس امری مهم برای جذب حداکثری داوطلبان به این عرصه است.

مدیر حوزه علمیه لرستان توسعه مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد را از دیگر پروژه های سنگین حوزه عنوان کرد و افزود: این پروژه از جمله پروژه های سنگین حوزه می باشد که امید است در سایه توجه خیران به زودی شاهد ارتقا این مدرسه باشیم./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات