۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۵۱۸۰۰۷

بررسی خداشناسی در عرفان کیهانی

در عرفان حلقه اساس خداشناسی را توجه به شبکه موهوم شعور کیهانی دانسته که خدای متعال تمام قدرت‌ها و صفات خویش را به این شبکه تفویض کرده است.
عرفان حلقه

به گزارش خبرگزاری رسا، فرقه عرفان حلقه کیهانی به سرکردگی محمد علی طاهری از اواسط دهه هفتاد شمسی فعالیت خود را در حوزه عرفانی و درمانی آغاز کرد و در اواسط دهه 80 به اوج خود رسید و علی رغم دستگیری وی هنوز این نحله توسط مَسترهایش در سطح کشور به راهزنی ایمان جوانان و خانواده‌های این مرز و بوم می‌پرد.

 طاهری بحث فرادرمانی و اصطلاح خود ساخته سایمنتولوژی را کرامت خود در مکتب عرفانی‌اش دانسته و همگان را دعوت به تجربه در این مورد می‌نماید، تجربه‌ای که شرط آن تسلیم بودن و شاهد بودن است و هدف از آن اتصال به شبکه شعور کیهانی یا همان روح القدس است.

 وی با این فریب بزرگ اولا ادعا می‌کند  که تمام این مباحث به او وحی شده  و الهاماتی است که از سوی خداوند به وی صورت پذیرفته  و این مباحث را از جایی اقتباس نکرده است و ثانیا او درصدد بیان عرفان اصیل ایرانی اسلامی است،

در عرفان حلقه اساس خداشناسی را توجه به شبکه موهوم شعور کیهانی یا همان روح القدس دانسته که خدای متعال تمام قدرت‌ها و صفات خویش را به این شبکه تفویض نموده است./۹۱۸/د۱۰۳/س

منبع: فصلنامه تخصصی پاسخ.

ارسال نظرات