۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۵۱۷۹۸۶
مدیر مدرسه علمیه امام صادق ازنا:

داشتن هدف و انگیزه، فراز و نشیب های مسیر طلبگی را هموار می کند

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا با اشاره به وجود سختی هایی در مسیر طلبگی، گفت: جوانانی که برای ادامه تحصیل مدارس علمیه را انتخاب می کنند، باید هدف و انگیزه لازم را داشته باشند؛ چراکه داشتن هدف و انگیزه، سختی های پیش روی طلاب را هموار می کند.
تحصیل طلاب

حجت الاسلام عبدالله بنیادی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اظهار داشت: دوره آموزشی اختبار و تثبیت پذیرفته شدگان این مدرسه در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی تا 16 شهریور ادامه دارد، افزود: پس از پایان دوره افرادی که موفقیت به گذراندن دوره آموزشی اختبار و تثبیت شوند سال تحصیلی جدید را در مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا آغاز می کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا با اشاره به تعداد داوطلبان ورود به این مدرسه خاطرنشان کرد: پس از برگزاری آزمون و ارزیابی داوطلبان 11 نفر جذب این مدرسه شده است.

وی از تحصیل 70 طلبه جوان در مدرسه علمیه امام صادق ازنا خبر داد و گفت: طلاب در این مدرسه دروس سطح یک حوزه را می گذرانند.

حجت الاسلام بنیادی داشتن انگیزه را اولویتی مهم برای موفقیت طلاب در مدارس علمیه عنوان کرد و افزود: افرادی که برای ادامه تحصیل مدارس علمیه را انتخاب می کنند افزون بر داشتن توانایی لازم باید اخلاق خود را در کنار توانایی علمی خویش تقویت کنند.

وی با اشاره به پیش رو بودن فراز و نشیب هایی در مسیر طلبگی اظهار داشت: داشتن اعتماد به نفس و هدف مشخص لازمه موفقیت طلاب در این مسیر است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) عنوان داشت: با توجه به اینکه در مراحل پذیرش انتخاب افراد با استعداد و با اخلاق در اولویت قرار گرفته است، این ویژگی ها در مدارس نیز تقویت و هدایت می شود.

وی بیان داشت: از تمام شرایط و امکانات برای فراهم کردن رفاه و آسایش طلاب و تقویت پایه های علمی و دینی این قشر استفاده خواهیم کرد./۹۴۵۹/ت۳۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات