۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۵۱۷۹۶۴
امام جمعه موقت ایلام:

مدافعان حرم فارغ التحصیلان مدرسه مترقی بسیج هستند

امام جمعه موقت ایلام گفت: ایران به دلیل داشتن فرزندان شجاع و دلیر در اوج امنیت قرار دارد و ارزش کار مدافعان حرم در این مقایسه بیش از پیش روشن می شود.
مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام، امروز در جمع بسیجیان گردان امام علی(ع) ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار داشت: شهید حججی با الگوگیری از سیدالشهدا(ع) از سر گذشت ولی از آرمان نگذشت.

وی افزود: این شهید والامقام نمونه ای از رشادت های مدافعان حرم است که از همه چیز خود گذشتند و پای در مسیر دفاع از حریم اهل بیت نهادند و یک لحظه از آرمان خود کوتاه نیامدند.

حجت الاسلام مرادبیگی خاطرنشان کرد: برای حفظ امنیت و آرامش در کشور این عزیزان به جنگ در مقابل دشمن رفته اند ولی در مرزهای دورتر چرا که هدف اصلی امنیت ملت ایران است.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام تصریح کرد: اتهام زنی به حرکت بزرگ این دلاور مردان کار درستی نیست زیرا دفاع از کشور را حتی دورتر از مرزهای ما انجام می دهند و در مقابل وحشی ترین افرادی می جگند که نه بوی از انسانیت برده اند و نه ذره ای شرافت در وجودشان هست.

وی ادامه داد: همه گروهک های تکفیری ساخته دست آمریکا برای مهار محور مقاومت در منطقه است که قصد آنها جلوگیری از رشد اسلام و بیداری اسلامی جوانان کشور های این منطقه است.

این مدرس حوزه با بیان اینکه وقتی به کشور های همسایه که در اطراف ما قرار دارند نگاه می کنیم که سراسر در آتش تهدید و تکفیر و در اوج نا امنی به سر می برند، گفت: ایران به خاطر داشتن فرزندانی شجاع و دلیر در اوج امنیت قرار دارد و ارزش کار مدافعان حرم در این مقایسه بیش از پیش روشن می شود.

حجت الاسلام مرادبیگی عنوان کرد: تمسک به قرآن و اهل بیت عصمت(ع) در جای جای وجودی مدافعان حرم نهادینه شده که در بیعتی که با ولایت دارند از هیچ تلاشی برای برافراشتن پرچم حق و اسلام دریغ نکردند و امروز شاهد ارزش و عظمت کار این عزیزان هستیم.

امام جمعه موقت ایلام ابراز کرد: بسیج مدرسه عالی و مترقی است که شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم فارغ التحصیلان این مدرسه نورانی بودند و امید است تمامی فارغ التحصیلان این شجره طیبه همانند این دلاور مردان بدرخشند.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم شعار نمی گذاریم عمه سادات بار دیگر اسیر شود را در عمل اجرا کردند، یادآور شد: عشق به اهل بیت(ع) و مبارزه با دشمنان آنها که در زیارت عاشورا بارها خوانده می شود نه تنها در گفتار بلکه در رفتار مافعات حرم تجلی یافت و اجازه ندادند هیچ دشمن اهل بیتی حتی نزدیک این حرم ملائک پاسبان شود.

این مدرس حوزه خاطرنشان کرد: باید قدردان زحمات و از جان گذشتگی های این عزیزان باشیم و راه آنها را گم نکنیم و رهرو خلف آنها بوده و احترام به خانواده و بازماندگان آنها در اولویت باشد زیرا که خانواده معظم شهدا فرزندان خود را برای امنیت ما فدا کردند.

حجت الاسلام مرادبیگی در پایان تاکید کرد: باید تفکر بسیجی نه تنها در میدان جنگ بلکه در تمامی میادینی که در راستای ارتقا و ترقی کشور اسلامی ایران لازم است به کار گرفته شود./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات