۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۵۱۷۸۸۶
آیت الله علما:

ایستادگی در برابر دشمنان عامل حفظ و بقای اسلام و انقلاب است

آیت الله علما با اشاره به اینکه ایستادگی در برابر دشمنان عامل حفظ و بقای اسلام و انقلاب است، گفت: باید در برابر دشمنان اقتدار خود را حفظ کرد و همواره آماده رویارویی با دشمنان نظام و اسلام بود.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی، علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با کارکنان و اعضای دفتر وزارت دفاع و نیروهای مسلح در استان کرمانشاه ابراز داشت: ایستادگی با تمام توان در برابر دشمنان از عوامل بازدارنده  کفار و مستکبران است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: باید در برابر دشمنان اقتدار خود را حفظ کرد و همواره آماده رویارویی با دشمنان نظام و اسلام بود.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) گفت: ایستادگی در برابر دشمنان عامل حفظ و بقا اسلام و انقلاب است، باید در همه امور کشور با قدرت و اقتدار عمل کرد.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: پیشرفت و اقتدار نیروهای مسلح درس خوبی به دشمنان انقلاب داده و این مهم سبب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت: وزارت دفاع با ساخت موشکهای پیشرفته لرزه بر اندام دشمنان انداخته و این امر مهمی است.

آیت الله علما عنوان داشت: سرمایه  کشور جوانان آن است در نتیجه باید به خوبی از جوانان صیانت کرد تا تحت ناتوی فرهنگی دشمنان قرار نگیرند.

وی ادامه داد: امروز تروریست ها با فریب جوانان به وحشی گری های خود ادامه می دهند بنابراین باید از این اتفاق خطرناک جلوگیری کرد.

آیت الله علما در پایان گفت: وزارت دفاع می تواند با ایجاد اشتغال جوانان و احیای اقتصاد مقاومتی، اقتصاد کشور را متحول سازد./۸۵۷۱/\۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات