۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۵۱۷۸۸۲
آیت الله علما:

عشایر الگویی از اجرای اقتصاد مقاومتی هستند

آیت الله علما عشایر را الگویی از اجرای اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: عشایر نخستین مرزداران کشور هستند و مسؤولان باید نسبت به بهبود وضعیت معیشتی و کاری آنها توجه ویژه ای داشته باشند.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در همایش تجلیل از شبانان و گله داران بسیج عشایری استان کرمانشاه ابراز داشت: عشایر در هر شرایطی حامی و مدافع انقلاب اسلامی و کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: عشایر چون کوه استوار بوده و الگویی مستحکم از استقامت و دفاع از میهن و انقلاب هستند.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: عشایر در بحث مرزداری نیز غیرت و حمیت خود را دوران دفاع مقدس و تحریم های اقتصادی نشان دادند.

وی در ادامه اظهار داشت: عشایر نخستین مرزداران کشور هستند و مسؤولان باید نسبت به بهبود وضعیت معیشتی و کاری آنها توجه ویژه ای داشته باشند.

آیت الله علما مطرح کرد: عشایر الگویی از اجرای اقتصاد مقاومتی هستند و نقش بسیار مهمی نیز در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برعهده دارند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: باید راه های پیشرفت و بهبود وضعیت معیشتی عشایر را فراهم کرده و در راستای تأمین نیازهای آنها تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان عنوان داشت: باید تفکر بسیجی را در کشور حفظ کرد زیرا این تفکر موجب عبور از سختی ها و مشکلات شده و کشور را به اقتدار و استقلال امروز رسانده است./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات