۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۵۱۷۷۷۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حاشیه های مراسم تحلیف در شأن نمایندگان ملت ایران نبود

حجت الاسلام والمسلمین معلمی به اقدام نادرست برخی نمایندگان مجلس در مراسم تحلیف رییس جمهور اشاره کرد و با بیان این که این اقدام صورت گرفته به هیچ عنوان در شأن نمایندگان ملت ایران نبوده است، گفت: نباید یک نماینده مجلس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر یک خانم از اتحادیه اروپا دچار ذوق زدگی شود.
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان قائمشهر با اشاره به آغاز به کار فعالیت دولت دوازهم و معرفی وزرای جدید به مجلس، گفت: دولت جدید باید همه تلاش خود را در جهت رفع مشکلات به ویژه مسائل اقتصادی به کار گیرد.

وی با بیان این که حق قانونی رییس جمهور است که از یارانو هم فکر خود در بدنه دولت استفاده کند، افزود: اما به طور قطع و یقین در هر دو تفکر سیاسی کشور مدیران لایق و متدینی وجود دارد که باید از ظرفیت آنها استفاده شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که همچنین در هر دو طیف سیاسی کشور ممکن است افراد فرصت طلب، کم تحرک و پر توقع نیز وجود داشته باشد، تصریح کرد: اما آنچه که امروز نیاز کشور است مدیران متعهد، متخصص و انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امروز کشورمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از مدیران با تفکر و نگاه انقلابی است، خاطرنشان کرد: حاکم شدن این نوع نگاه در کشور، سرعت پیشرفت و توسعه کشورمان را چند برابر خواهد شد.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که تجربه ثابت کرده هر گاه نگاه انقلابی در میان مدیران کشور وجود داشت کشور در مسیر پیشرفت و تعالی قرار گرفت، گفت: امروز نیز اگر می خواهیم مشکلات و بحران های احتمالی را کنار بزنیم و تنها در مسیر رشد و تعالی قرار گیریم باید این تفکر انقلابی و ارزشمند در جامعه نهادینه شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه برخی ها تفکر انقلابی را در مقابل پیشرفت کشور می دانند که این فکر غلطی است، تصریح کرد: تفکر انقلابی و مدیریت جهادی رمز پیشرفت های گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه ها و صحنه های مختلف بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که جبهه کفرو  استکبار به سرکردگی آمریکای جنایت کار لحظه ای برای ضربه زدن و براندازی انقلاب اسلامی کوتاه نخواهد آمد، خاطرنشان کرد: تلاش آمریکایی ها در 38 سال اخیر برای براندازی انقلاب اسلامی با ایستادگی و مقاومت ملت ایران به شکست انجامیده است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که امروز همه بخش های کشور باید برای رشد و تعالی نظام وحدت و همبستگی داشته باشند، تصریح کرد: باید از ظرفیت و پتانسیل بالای نیروهای انقلابی در بخش ها و جایگاه های مهم کشور استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که نیروهای انقلابی نباید به راحتی از جایگاه های مدیریتی کشور کنار زده شوند، خاطرنشان کرد: ممکن است فردی از لحاظ گرایش سیاسی با دولت حاکم همسو نباشد اما این مسأله نباید بهانه ای برای کنار زدن این گونه افراد شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که کشورمان از توانمندی و ظرفیت بالای نیروی انسانی در بخش های مختلف برخودار است، تصریح کرد: متأسفانه امروز بسیاری از این ظرفیت های ارزشمند به خوبی در راه پیشرفت و توسعه کشور استفاده نمی شود و این یک خسران بزرگی برای کشورمان است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که دولت جدید در انتخاب مسؤولان بخش های مختلف کشور باید تعهد و تخصص را مورد توجه قرار دهد، خاطرنشان کرد: نباید مسائل سیاسی و گروهی بر شایستگی و تخصص افراد پیشی گرفته شود.

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که ملت بزرگ ایران 38 سال است که علیرغم همه سختی ها و مشکلات موجود در برابر دشمنی های جبهه کفر ایستاده اند، گفت: امروز نیز علیرغم گذشت بیش از سه دهه از عمر این انقلاب الهی هنوز نیز ملت ایران اسلامی هوشیار و با بصیرت در صحنه دفاع از انقلاب حاضر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که سایه جنگ بر کشورمان برداشته نشده و امروز در هر عرصه ای مشغول جنگ با دشمنان هستیم، افزود: مردم کشورمان با همه توان و اقتدار خود در برابر دشمنی ها و توطئه های بدخواهان ایستاده و از تهدید و تحریم دشمن نیز هراسی ندارد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که اگر در برابر تهدید و گستاخی های دشمنان نشان دهیم که از جنگ می ترسیم دشمن گستاخ تر می شود، گفت: تجربه ثابت کرده هرملتی در برابر تهدیدات دشمن ضعف نشان بدهد، دشمن نیز پا را فراتر خواهد گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که یک ملت با ابراز مقاومت در برابر رجزخوانی و تهدید های دشمنان عزت و کرامتشان حفظ می شود، گفت: اگر در برابر دشمن نشان دهیم که ملتی مقتدر هستیم و اهل تسلیم شدن نیستیم و روی پای خود می ایستیم، دشمن نیز حساب دیگری روی ما باز خواهد کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آمریکایی ها همه توان خود را برای به عقب راندن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است، افزود: امروز همه باید روی پای خود بیاستیم و حتی ذره ای نیز به کمک کشورهای غربی امید نداشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام نادرست برخی نمایندگان مجلس در مراسم تحلیف رییس جمهور اشاره کرد و با بیان این که این اقدام صورت گرفته به هیچ عنوان در شأن نمایندگان ملت ایران نبوده است، گفت: نباید یک نماینده مجلس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر یک خانم از اتحادیه اروپا دچار ذوق زدگی شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نباید با این گونه اقدامات نادرست شأن مجلس شورای اسلامی که خانه یک ملت است را پایین آورد، گفت: نباید این گونه مسائل در کشورمان به یک سنت نادرست تبدیل شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که این گونه اقدامات قدم های ذلت و ضعف در برابر خارجی ها است که در شأن ملت ایران نیست، گفت: امروز در برابر آمریکایی ها و عوامل آنها در جهان و منطقه ما نیازمند مدیرانی جهادی و انقلابی داریم.

وی به تأکید های مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به مسؤولان کشور در خصوص مسأله اقتصاد و معیشت اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید در نخستین گام هزینه های جاری را در کشور پایین بیاورند و در مقابل اعتبارات عمرانی و تولیدی را در کشور افزایش دهند./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات