۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۵۱۷۶۳۳
آیت الله علما:

جامعه ای که بر پایه تعالیم قرآن بنا شود شکست ناپذیر است

آیت الله علما با اشاره به اینکه جامعه ای که بر پایه تعالیم قرآن بنا شود شکست ناپذیر است، گفت: انسان باید تربیت وجودی خود را به خداوند متعال بسپارد و قرآن کریم را سرلوحه کارها و امور خود قرار دهد.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در مراسم اختتامیه مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ابراز داشت: قرآن کریم کلام خداوند متعال بوده که به تمام ابعاد وجودی انسان و هستی آگاه است.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: انسان باید تربیت وجودی خود را به خداوند متعال بسپارد و قرآن کریم را سرلوحه کارها و امور خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: مسیر سعادت انسان ها در قرآن کریم وجود دارد و عمل به آموزه های قرآنی و در پیش گرفتن سبک زندگی قرآنی موجب اقتدار و صلابت مسلمانان خواهد شد.

آیت الله علما تأکید کرد: جامعه ای که بر پایه تعالیم قرآنی بنا شده و تحکیم یابد هیچ قدرتی در جهان توانایی روبرو شدن و مقابله با آن جامعه را نخواهد داشت.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: امروز وظیفه بانوان در شکل گیری تربیت قرآنی در جامعه سنگین تر است  زیرا بانوان نقش تربیتی فرزندان را به عهده داشته و می توانند سبک زندگی اسلامی را ترویج دهند.

وی در ادامه مطرح کرد: وقتی کلام وحی در وجود ما شکل گیرد و انس ما با قرآن و کلام وحی بیشتر و عمیق تر شود موجب ماندگاری انسان شده و بقای معنوی ما را افزایش می دهد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان عنوان داشت: تمسک به قرآن کریم و الگوبرداری از کلام وحی موجب شکل گیری شخصیت هایی همچون امام خمینی (ره) می شود که به تنهایی جهان را به لرزه در می آورند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانوده های شهدای مدافع حرم و فعالان در عرصه قرآن کریم تجلیل به عمل آمد. /8571/پ202/ب1

ارسال نظرات