۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۵۱۷۵۴۳
سرپرست بسیج هنرمندان استان قم:

شاعران سبب درخشش زبان فارسی هستند

رزق آبادی هدف برگزاری این جشنواره را آسیب شناسی شعر دفاع مقدس و معرفی ظرفیت های شعر ارزشی معرفی کرد و گفت: شاعران سبب درخشش زبان فارسی هستند.
هفتمین جشنواره سراسری شعر بسیج در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر رزق آبادی در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره شعر بسیج در تالار شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد استان قم برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل ارشاد قم، راویان فتح، حوزه شهید بهشتی ناحیه امام حسین(ع)، ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) که در برگزاری این مراسم همکاری کرده اند، گفت: هفتمین جشنواره شعر بسیج برای اولین بار به میزبانی شهر مقدس قم برگزار شد که مورد استقبال خوب شاعران آیینی کشور قرار گرفت.

حضور پررنگ شاعران قمی در جشنواره شعر بسیج

سرپرست سازمان بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به استقبال باشکوه شاعران از هفتمین جشنواره شعر بسیج اظهار داشت: شاعران قمی در این جشنواره حضور پررنگ تری نسبت به سایر شاعران کشور داشته اند؛ استان قم باحضور77شرکت کننده و250اثر از دو هزار اثر ارسالی رتبه اول حضور در جشنواره هفتم را دارد.

وی به شب شعر انتظار و مقاومت که در کوه خضر(ع) قم برگزار شد اشاره کرد و گفت: امیدوارین استان قم توانسته باشد آن گونه که شایسته اساتید برجسته کشوری در عرصه هنر و شعر باشد، از آنها میزبانی کرده باشد.

شاعران سبب درخشش زبان فارسی هستند 

رزق آبادی هدف برگزاری این جشنواره را آسیب شناسی شعر دفاع مقدس و معرفی ظرفیتهای شعر ارزشی معرفی کرد و افزود: شاعران سبب درخشش زبان فارسی هستند و اگر این بزرگواران عرصه ادبیات در چندین دوره تاریخی از زبان فارسی حفاظت نمی کردند، این زبان شیرین از میان می رفت.

سرپرست سازمان بسیج هنرمندان در پایان استانهای خوزستان، یزد، فارس و لرستان را از میزبانهای دیگر این جشنواره دانست و افزود: شعرا می توانند از طریق تارنمای واژه، اشعار خود را به دبیرخانه هفتمین جشنواره شعر بسیج ارسال کنند./841/پ۲۰۲/س

ارسال نظرات