۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۵۱۷۵۳۰
امیر جهانشاهی:

ایران اسلامی آمادگی و توان دفاعی خود را به رخ جهانیان می کشد

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز با بهره گیری از قدرت مردمی توانستیم به مراتب گرانقدری دست پیدا کرده و در حوزه آمادگی و توان دفاعی توانستیم اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشانیم.
امیر جهانشاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، امیرسرتیپ علی جهانشانی، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی جمعه شب در یادواره شهدای منطقه نیاک از توابع بخش لاریجان شهرستان آمل اظهارداشت: شهدا از مقام ارزنده و والایی برخوردار هستند که ضرورت دارد قدردان این عزیزان باشیم.

وی تصریح کرد: امروز با بهره گیری از قدرت مردمی توانستیم به مراتب گرانقدری دست پیدا کرده و در حوزه آمادگی و توان دفاعی بتوانیم اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشانیم.

جهانشاهی افزود: ایستادگی، مقاومت و بهره گیری از سیره نورانی و والای شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته است نظام اسلامی را در جایگاهی ارزشمند است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: امروز شاهد اقتدار و عظمت ایران اسلامی در سراسر جهان هستیم که این امر مرهون ایثارگری های والای شهدا، خانواده های این عزیزان، مقام معظم رهبری و آمادگی کامل نیروهای مسلح است.

وی تصریح کرد: بهره گیری از رهنمودهای ارزشمند و گرانقدر مقام معظم رهبری زمینه ساز اقتدار نظام اسلامی است که ضرورت دارد منویات ارزشمند رهبری را چراغ راه خود قرار دهیم.

جهانشاهی ادامه داد: امروز دشمنان از طریق جنگ نرم وارد شده و تلاش دارند با اقدامات خود زمینه تحقق اهداف و برنامه هایشان را فراهم کنند که از جنگ های نیابتی، ترکیبی و نظیر آن هم بهره می گیرند.

وی اظهارداشت: دشمنان همواره به دنبال اسلام هراسی و ایران هراسی در منطقه هستند اما به برکت خون های پاک شهدا و هدایت های ارزشمند مقام معظم رهبری نتوانستند کاری از پیش برند و با شکست مواجه بودند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اظهارداشت: دشمنان به دنبال مقابله با اوج گیری جبهه مقاومت و نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه هستند که تلاش های بسیاری را به این منظور صورت می دهند.

وی ادامه داد: ائتلاف صهیونیستی، سعودی و آمریکایی برای ایران هراسی در منطقه محکوم به شکست است و نمی توانند کاری از پیش برند تا اهداف و خواسته های خود را محقق کنند.

گفتنی است، شهرستان هزارسنگر آمل از جمله شهرهای شاخص کشور در حوزه ایثار و شهادت است که مردم این دیار با خلق حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 نام خود را در تاریخ ایران اسلامی ثبت کردند./1314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات