۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۵۱۷۵۰۳

انتقاد امام جمعه همدان از عکس گرفتن نمایندگان مجلس با موگرینی

امام جمعه همدان با اشاره به اقدام شرم آور عکس برخی نمایندگان مجلس با موگرینی، گفت: نمایندگان مردم آبری نظام اسلامی را بردند و با بی عاری تمام با دشمن نامسلمان با افتخار عکس یادگاری گرفتند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به اهمیت سلامت روانی و جسمی برای انسان اظهار داشت: انسان اگر از حیث روان و جسم سالم باشد، دیگر مخلوقات نیز در امان خواهند بود.

وی با اشاره به سلامت جسمی در جامعه گفت: هرسال شاهد تولد نوزادانی ناقص الخلقه در جامعه هستیم و این مساله باید از طریق غربالگری مرتفع شود.

امام جمعه همدان با بیان این که اجازه سقط جنین فقط در موارد محدودی تعریف شده است، ابراز داشت: پدر و مادر اجازه سقط جنین را ندارند و فقط مواردی را که شرع مشخص کرده است می توانند اقدام کنند.

وی با اشاره به اهمیت لقمه و کسب حلال در تربیت فرزند گفت:‌ پدر و مادر باید پیش از تولد مراحل تربیتی برای فرزند خود را آغاز کنند و اهمیت لقمه حلال در این جا نمود بیشتری دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: نوزادان خود را با محبت اهل بیت بپرورانید و بدانید که تفاوت میان منافقان و شهدای دفاع مقدس در تربیت و لقمه ای است که آنها را رشد داده است.

وی داعش را مولود ناپاک عصر حاضر دانست و گفت: انجام امور وحشیانه به وسیله داعشیان در سوریه و افغانستان بسیار دردناک است و باید دانست که اینان سلامت مولود ندارند.

آیت الله طه محمدی اثر گذاری دین را منحصر در عمل به دین توصیف کرد و افزود: ما نام خود را مسلمان نهاده ایم و باید اعمال و رفتار ما نیز بر اساس مذهب اسلام و تشیع باشد.

وی با بیان این مطلب که امروز بیکاری و فقر در جامعه بیداد می کند، خاطرنشان کرد: آمار بالایی از خودکشی های موجود در جامعه به دلیل فقر و بیکاری است که باید مسؤولان راه علاجی برای این مساله قرار دهند.

امام جمعه همدان با اشاره به اقدام شرم آور عکس برخی نمایندگان مجلس با موگرینی اظهار داشت: نمایندگان مردم آبروی نظام اسلامی را بردند و با بی عاری تمام با دشمن نامسلمان با افتخار عکس یادگاری گرفتند./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات