۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۹
کد خبر: ۵۱۷۴۱۵
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ثارالله کرمان:

مسؤولان نظام ارزش های انقلاب اسلامی را فراموش نکنند

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ثارالله کرمان با اشاره به این که بعضی از کارهای مسؤولان نظام، پایمال کردن خون شهیدان محسوب می شود، گفت: پیام تمام شهیدان به مسؤولان نظام این است که ارزش های انقلاب اسلامی را فراموش نکنند و کاری که سبب پایمال کردن خون شهیدان می شود، را انجام ندهند.
نماینده ولی فقیه در سپاه کرمان شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه کرمان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ثارالله کرمان  شب گذشته در گلزار شهدای کرمان به مناسبت سالگرد شهدای 172غواص این استان، گفت: شهداء به صراحت آیه قرآن زنده هستند و رزق و روزی آن دست خدا است.

وی افزود: یکی از خصوصیات مردم در زندگی دنیوی این است که فکر می کنند زندگی به ظاهر بوده؛ در حالی که زندگی مردمی همچون شهداء باطن های زیادی دارد که افراد عادی این زندگی را درک نمی کنند.

حجت الاسلام شیرازی با بیان این که شهیدان ادامه راه اهل بیت هسند، ابراز داشت: در زمان جنگ کشور اسلامی ایران نیرویی درست نداشت اما بسیجیانی همچون شهید شیخ شعاعی داشتیم که با قدرت خود جلوی دشمن ایستادند.

وی اظهار داشت: راه امام همان راه شهیدانی بوده که در زمان زندگی خود به حرف امام خود گوش دادند و در میدان های نبرد شرکت کردند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به این که انسان ها در زمان های سخت آزمایش می شوند، خاطرنشان کرد: ظاهر و باطن انسان ها در زمان های سختی همچون جنگ معلوم می شود که چه کسی واقعا ولایی بوده و به حرف امام و رهبر خود گوش می دهد.

وی با بیان این که بعضی از مردم ظاهر و باطن یکسانی ندارند، بیان داشت: پیدا شدن شهیدان از زیر خاک ها و آمدن به شهرهای ایران نشان از این می دهد که شهدا به مردم درس می دهند که هیچ وقت نباید از شهدا جدا شویم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان، تصریح کرد: فریاد تمام شهداء این بود که انقلاب اسلامی ایران باید زنده و پابرجا شود و مهم ترین وظیفه مردم این است که از ارزش های اسلامی ایران دفاع کرده و به نسل های بعدی برسانند.

وی ادامه داد: تمام مردم ایران بدانند که امنیتی که امروزه کشور ایران دارا است فقط به لطف شهیدانی بوده که در زمان جنگ جان خود را فدای اسلام کرده و در زمان امروزه هم مدافعان حرمی که به خاطر حضرت زینب شهید می شوند.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به این که بعضی از کارهای مسؤولان نظام، پایمال کردن خون شهیدان محسوب می شود، افزود: پیام تمام شهیدان به مسؤولان نظام این است که ارزش های انقلاب اسلامی را فراموش نکنند و کاری که سبب پایمال کردن خون شهیدان می شود، را انجام ندهند.

وی بیان داشت: مردم وظیفه دارند که در مقابل دشمن با اقتدار کامل همچون شهیدان بایستند زیرا شهیدان حق زیادی بر گردن ملت ایران دارند زیرا خون و جان خود را به خاطر آرامشی دادند که امروزه مردم در آن هستند.

وی در پایان با توجه به این که شهیدان ارتباط خوبی با خدا داشتند، گفت: هر فردی در روی زمین به راحتی درجه شهید شدن را نمی گیرد و فردی می تواند در دنیا شهید شود که ارتباط خوبی را با خدا داشته باشد./9707/پ۲۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات