۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۶
کد خبر: ۵۱۷۴۱۴
جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

عزت و اقتدار کشور ما در سایه امنیت شکل گرفته است

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه عزت و اقتدار کشور ما بالا است، گفت: ما در سایه اقتدار، امنیت داریم و این راه با شهادت به دست آمده است.
سردار سلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، سردار حسین سلامی، جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شب گذشته در نخستین یادواره شهدای اطلاعات و امنیت جنوب شرق کشور در حسینیه ثارالله این شهر با اشاره به آیات قرآن، اظهار داشت: شهدا جاودانه، گرانبها و ارزنده بوده و اسناد زنده و حقانیت اسلام و انقلاب اسلامی ایران هستند.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: ما امروز در این دریای مواج و ملتهب با امنیت خود ایستاده ایم و این امنیت را از خون شهدا به دست آورده ایم.

وی مطرح کرد: دشمنان هیچگاه نمی توانند به تاریخ ما نفوذ پیدا کنند؛ زیرا جانبازی و فداکاری در این کشور مدال افتخار است.

سردار سلامی تصریح کرد: شهدا شخصیت ما را در جهان تغییر و هویت جدیدی به ملت ما هدیه دادند.

این مسؤول کاظهار کرد: مقاومت داشتن در برابر سختی ها، مومن بودن، شجاعت در برابر دشمنان خبیث، محب اهل بیت(ع) و مطیع ولایت فقیه راه هایی است که شهدا برای سربلندی و سرافرازی ما ترسیم کرده اند.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اضافه کرد: ایستادگی ملت غیور و سربلند ایران در دفاع مقدس هیچگاه فراموش نخواهد شد و داشتن ایمان و مقاومت ملت قهرمان، ایران را در هشت سال دفاع مقدس به پیروزی رساند.

وی افزود: دشمنان ما در این زمان هم عاجز، ذلیل و ضعیف هستند آنها به جز گزینه های کاغذی چیز دیگری ندارند و در ۳۸ سال دشمنان ما برای ملت ایران نقشه های شوم کشیده اند که همه این نقشه ها به لطف خدا خنثی شد.

جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: اعتقاد و باور ملت غیور ایران هیچگاه تغییر نمی کند و کسی که در میدان مبارزه شکست می خورد در میدان سیاست هم شکست خواهد خورد.

سردار سلامی با اشاره به آیات قرآن، تأکید کرد:  به لطف خداوند متعال ما بر دشمنان خود پیروز هستیم، عزت و اقتدار کشور ما  بالا است و در سایه اقتدار ما امنیت داریم و این راه با شهادت به دست آمده است./۹۷۲/پ۲۰۲/ب۱

 

 

ارسال نظرات