۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۵۱۷۴۰۳
استاندار هرمزگان:

اجلاس سراسری نماز آذرماه در هرمزگان برگزار می شود

استاندار هرمزگان در همایش نماز در آموزه های امام سجاد(ع) از برگزاری اجلاس سراسری نماز در آذرماه به میزبانی استان هرمزگان خبر داد.
جاسم جادری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا جاسم جادری در همایش نماز در آموزه های امام سجاد(ع) که عصر امروز در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه برگزار شد با اشاره به اهمیت نماز عنوان کرد: اقامه نماز و اهمیت دادن به آن باید سرلوحه کار همه مدیران در کشور باشد.

وی افزود: نام استان هرمزگان با نام امام سجاد(ع) مزین شده است و هر سال کنگره آن امام بزرگوار در استان ما برگزار می شود و این افتخاری برای ساکنان و مدیران این استان است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: سال گذشته همایش پیرغلامان امام حسین(ع) نیز در استان هرمزگان برگزار شد و فضای این استان با نام و یاد سالار شهیدان عطرآگین شد و اواخر آذرماه سال جاری نیز اجلاس سراسری نماز به میزبانی هرمزگان برگزار می شود.

جادری تقویت دین باوری را حاصل برگزاری چنین همایش هایی دانست و خاطرنشان کرد: باید نتیجه برگزاری چنین همایش هایی در تقویت و اعتلای دین و برپا داشتن نماز تجلی پیدا کند.

وی اضافه کرد: ما هنوز به آن مرحله ای که در روایات و آیات اشاره شده است نرسیده ایم و باید تلاش کنیم تا جامعه اسلامی به سطحی برسد که معنویت و دین داری در آن پر رنگ شود تا از این طریق جلوی گناهان و مفاسد گرفته شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان ادامه داد: باید آسیب شناسی پیرامون مشکلات و آسیب های اجتماعی صورت بگیرد و جامعه براساس آیه «ان الصلوة تنهی عن الفحشاء و المنکر» سنجیده شود.

جادری تأکید کرد:  هدایت و ارشاد جامعه وظیفه بسیار سنگینی است که بر دوش علما و روحانیان قرار دارد و نماز می تواند در این موضوع کمک بسیار خوبی در جهت ارشاد جامعه و ایجاد معنویت در میان مردم باشد.

وی ابراز کرد: جوانان برای پیشرفت و اعتلای جامعه نقش مهمی برعهده دارند و باید با عزم راسخ و انگیزه بالا برای ساخت کشور وارد عرصه خدمتگزاری شوند و ایده پردازی و خلاقیت باید در میان جوانان نهادینه شود.

استاندار هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم از برکت برگزاری چنین همایش هایی نمازهایمان مورد قبول خداوند قرار گیرد و بتوانیم در خدمت به جامعه سربلند باشیم./872/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات