۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷
کد خبر: ۵۱۷۳۹۴
با برگزاری آیین افتتاحیه؛

طرح سراسری حفظ قرآن کریم در بندرعباس آغاز شد

همایش تجلیل از حافظان طرح سراسری حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان نیروی انتظامی استان هرمزگان و خانواده های آنان و همچنین آیین افتتاحیه طرح مزبور در سال جاری در بندرعباس برگزار شد.
همایش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام دادالله جلالیان، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان هرمزگان در ابتدای همایش تجلیل از حافظان طرح سراسری حفظ قرآن کریم در سال 95 که عصر امروز با حضور سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی استان هرمزگان و جمع کثیری از کارکنان نیروی انتظامی به همراه خانواده های آنان در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی استان برگزار شد با اشاره به نقش قرآن در تربیت فرزندان گفت: هر چه بیشتر فرزندان با قرآن و آموزه های قرآنی آشنا شوند به همان میزان، والدین در زندگی از آرامش و آسودگی خاطر برخوردارند، چرا که فرزندان در پناه قرآن هستند

وی در ادامه کتاب آسمانی قرآن و آموزه های دینی را حلال تمامی مشکلات فردی و اجتماعی انسان دانست و افزود: ریشه تمامی معضلات و مشکلات موجود در جامعه، بیانگر دوری از قران و آموزه های راهگشای این کتاب آسمانی است.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی هرمزگان با تاکید بر اینکه توسل و تمسک به فرهنگ قرآنی و آموزه های آن برطرف کننده بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه است تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی باید در راستای تربیت دینی فرزندان خود به نحو شایسته از فرهنگ و علوم قرآنی بهره ببرند.

حجت الاسلام جلالیان، قرآن را حافظ امت اسلامی و علاج تمامی دردها دانست و افزود: توجه به فرامین قرآن و عمل به آنها بهترین و نزدیک ترین راه سعادت دنیا و آخرت بشر است.

وی در ادامه سخنان خود، همگان را به انس بیشتر با قرآن سفارش کرد و از قرآن و آموزه های راهگشای آن به عنوان تنها راه و عامل ایجاد آرامش انسان در زندگی نام برد.

کسب رتبه سوم کشوری توسط دارالقرآن الکریم نیروی انتظامی هرمزگان

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی هرمزگان، کسب رتبه سوم کشوری دارالقرآن الکربم نیروی انتظامی استان را نتیجه زحمات و تلاش کارکنان در امور قرآنی و حمایت های بی دریغ فرماندهی انتظامی استان هرمزگان دانست و اذعان داشت: طرح سراسری حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان انتظامی استان و خانواده های آنان با هدف تشویق خانواده ها و فرزندانشان به قرائت، حفظ و تدبر در قرآن و در راستای فرمایش های مقام معظم رهبری اجرا و از برگزیدگان تجلیل به عمل می آید.

گفتنی است، برپایی کرسی تلاوت با قرائت عباس کهوری نژاد از قاریان  ممتاز فرماندهی انتظامی هرمزگان، تجلیل از خانواده های معظم شهدا، آزادگان و بازنشستگان، اجرای گروه تواشیح جمکران و مدیحه سرایی از جمله برنامه های همایش تجلیل از حافظان برتر طرح سراسری حفظ قرآن کریم در سال 95 و آیین افتتاحیه طرح سراسری حفظ قرآن کریم در سال جاری بود.

در این همای ،از حافظان برتر طرح سراسری حفظ قرآن کریم در سال ۹۵ تجلیل به عمل آمد./۸۵۱/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات