۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۱۷۲۸۹
آیت الله علما:

رونق گرفتن امور فرهنگی و اجتماعی تنها با محوریت مساجد امکان پذیر است

آیت الله علما با اشاره به اینکه رونق گرفتن امور فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در کشور تنها با محوریت مساجد امکان پذیر است گفت: باید ریشه همه امور فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از مساجد شکل بگیرد و مساجد همچون زمان صدر اسلام در رأس امور مهم قرار بگیرد.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست مجمع خیرین مساجد استان کرمانشاه ابراز داشت: مسجدسازی و اداره امور مملکت اسلامی از مساجد در رأس اسلام وجود داشته است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) در صدر اسلام به هر شهری که وارد می شدند مسجدی بنا می کردند و تصمیمات مهم در مساجد اخذ می شد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: باید ریشه همه امور فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از مساجد شکل بگیرد و مساجد همچون زمان صدر اسلام در رأس امور مهم قرار بگیرد.

آیت الله علما بیان داشت: به فرموده امام راحل (ره) مساجد سنگر هستند و در حال حاضر با وجود هجمه های گسترده دشمنان، سنگری مستحکم تر از مساجد برای ملتهای مسلمان وجود ندارد.

وی در ادامه اظهار داشت: رونق گرفتن امور فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در کشور تنها با محوریت مساجد امکان پذیر است و باید تلاش کرد مساجد کشور اسلامی ایران پررونق شده و بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان مطرح کرد: مساجد سنگر و پناهگاهی مستحکم در مقابل هجمه ها و توطئه های دشمنان است نباید این ظرفیت سرشار را از دست داد بلکه باید با رونق یافتن مساجد اقتدار نظام اسلامی را تضمین کرد./۸۵۷۱/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات